Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolen häpeään (treffit elokuvissa)

Vierailija
05.05.2016 |

Olen tapaillut erästä miestä n. kuukauden ajan. Menimme sitten elokuviin eilen ja ostimme leffa eväiksi poppareita ja limukkaa. Jotenki olin kokoajan kuvitellut että me ostetaan yhteiset eväät. Mies sitten osti popparit ja limukan ja itse en ostanut mitään vaan söin hänen popcorneja ja join hänen limukkaa. Yhtäkkiä siellä elokuvissa istuessani tajusin että minunhan olis pitäny ostaa omat eväät. Hitto ku nolottaa! Meinasin lähtä karkuun sieltä mutta en kehdannut. En ole hälle laittanut viestiä eilisen jälkeen koska häpeän niin paljon. Hän on laittanut minulle mutta en kehtaa vastata. Mitä teen? en oo koskaan ollu näin häpeissäni..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO olit kyllä nolo, miten et tajua ettei sulla ole mitään jos et ostanutkaan mitään? Vastaa silti jos toinen vielä tuollaisen jälkeenkin laittaa viestiä. :)

Vierailija
2/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat viestiin ja sanot, että ensi kerralla tarjoat ostat sitten molemmille herkut. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mies siitä pahastui kun kerta on viestiäkin laittanu. Kyllä se häpeän tunne menee ohi kun vaan jatkat ihan normaalisti viestittelyä ja koko juttu unohtuu. 

Vierailija
4/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
5/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ostatte niitä popkorneja, kun ne on aikuisten oikeasti jopa edellisenä päivänä tehtyjä? Ja vielä naurettavan kalliitakin lisäksi.

Vierailija
6/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelimme ennen elokuvaa että ostetaan yhteiset popcornit ja yllätyin kyllä vähän kun hän otti vain yhden juoman. Ajattelin että häntä ei haittaa vaikka joisimme samasta mukista. En kestä tätä häpeää Ap

Vierailija
7/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ollut mitään hävettävää! Hän ei varmasti edes ajatellut asiaa. Jos omaa oloasi helpottaa, niin pyydä hänet kahville ja sinä tarjoat.:)

Vierailija
8/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun täytätte 10v niin tuosta selviää! 9v kaikki on niin vaikeaa...

Vierailija
9/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppareita ja limukkaa. Onx nää aina pakolliset leffasapuskat? Nimim. Tietämätön.

Vierailija
10/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta en kehdannut avata omaa ketjua ja tämä ketju liittyy treffailuun.

Mutta. Minua pyysi ulos viestillä yksi poika, mutta mulla on jo poikaystävä.

Voinko vastata tyypille näin, : "Moi! Kiitos kun pyysit, mutta mä jo seurustelen :) "

En tosiaankaan osaa puhua pojille, enkä ole ikinä ennen joutunut treffikutsusta kieltäytymään. Mietinkin, että onko teistä tuo vastaus sopiva?

t. 16v.

11/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on vaan positiivista jos treffiseura pystyy syömään samasta purkista ja ehkä samasta motista :P Bakteerikammoiset hienohelmat ei iske. Sehän on muutenkin sellaista söpöilyä jos napsitaan yhteisestä purkista.

t: mies

Vierailija
12/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali! Hitto mun ongelmat ei oo ollu tollasii kahteenkymmeneen vuoteen 😘

Vierailija
13/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limukka? Mistä vitun maalta sä oot kotoisin?

Vierailija
14/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limukka? Mistä vitun maalta sä oot kotoisin?

Mikä se sit on? limsa? limppari? virvoitusjuoma? mitä helvettiä tämä ei ollut edes keskustelun pointti. Ap

Vierailija
15/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ollut mitään hävettävää! Hän ei varmasti edes ajatellut asiaa. Jos omaa oloasi helpottaa, niin pyydä hänet kahville ja sinä tarjoat.:)

Pyydät kahville ja katat vain yhden kupin pöytään... horpitte vuoronperään. .. Anteeksi mutta alkoi naurattaa, vastaa nyt sille miehelle!

Vierailija
16/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan jätä vastaamatta viestiin, varsinkin jos ootte jo kuukauden ajan tapailleet. Ei se olisi lähettänyt viestiä jos olisi tosissaan pahoittanut mielensä, eikä toisaalta moni aikuinen ihminen tuosta pahastuisi.

Vierailija
17/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelimme ennen elokuvaa että ostetaan yhteiset kondomit ja yllätyin kyllä vähän kun hän otti vain yhden juomunäkin. Ajattelin että häntä ei haluta vaikka panisimme samaa muijaa. En kestä tätä häpeää Ap

Vierailija
18/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että sua hävettää. Varsinkin jos olet pantannut vastausta.

Vaikka ei toi nyt ihan varmasti mikään maailmanloppu ole!

Vierailija
19/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää jos kerran sovitte ennen leffaa että odtatte yhteiset popcornit. Minkäkokoiset popparit js limsan mies osti, niitähän on eri kokoisia ja esim. se pienin popcorn koko taitaa olla 1,5 litraa eli jos virallisia annoskokpkoja katsoo siinä on jo yli 2 annosta.