Kommentit (7)

Vierailija

Jokainen varmaan löytää iltasanomien jutut ihan ilman, että tänne lähettelet linkkejä. Voisitko lopettaa, kiitos.

• ylös 4
  • alas 12
Vierailija

Taas noita juttuja. Tota kun rupee kattomaan niin varmasti löytyy yks jos toinenkin noista itse kullakin. Anoppini ei koskaan syö makeaa ja sillä on nuo kaikki paitsi näppyjä.

• ylös 13
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo nuo merkit on minulle tullut ihan vanhuuttaan tai sitten rasvan mässyttämisellä. Nuorempana vedin sokeriherkkuja päivät pitkät, ei ollut paino-ongelmia tai iho-ongelmia. 

Sitten tuli stoppi sokeriin, en välitä juurikaan sokerista. Kahvissa en ole enää vuosikausiin käyttänyt sokeria, karkit on vaihtunut juustoihin ja suolaisiin piirakoihin...nyt onkin paino-ongelmia ja ryppyjä ja finnejäkin välillä.

Vierailija

Televisiosta tuli toissa talvena dokkari, jossa selitettiin kuinka tuo syntyy. Kokeissa todella huomattiin aivan samat ilmiöt ihossa.

Vierailija

Mulla on nuo kaikki merkit paitsi näppylöitä ei ole, enkä juurikaan käytä edes sokeria. Ihan ikääntyminen vaan on silti rupsauttanut (ikää 41).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo nuo merkit on minulle tullut ihan vanhuuttaan tai sitten rasvan mässyttämisellä. Nuorempana vedin sokeriherkkuja päivät pitkät, ei ollut paino-ongelmia tai iho-ongelmia. 

Sitten tuli stoppi sokeriin, en välitä juurikaan sokerista. Kahvissa en ole enää vuosikausiin käyttänyt sokeria, karkit on vaihtunut juustoihin ja suolaisiin piirakoihin...nyt onkin paino-ongelmia ja ryppyjä ja finnejäkin välillä.

Eli nyt syöt myös rasvaa enemmän sen sokerin lisäksi. Nämä piirakat,pullat ja muut viljatuotteet/peruna ovat juurikin sitä samaa nopeasti imeytyvää hiilihydraatti .Ja sen lisäksi mm. vehnän sisältämät gluteiini ja gliadiini ovat myrkkyjä ihmiselle. Gliadiini saa aikaan mm.vuotavan suolen ja jokainen voi arvata mitä iholle tapahtuu kun suoli vuotaa verenkiertoon.

"Vehnän gliadiini poikkeaa monista muista proteiinimolekyyleistä mm. siten, että se vaikuttaa tsonuliiniproteiiniin, joka puolestaan säätelee tiiviitä liitoksia suolen limakalvolla. Gliadiini lisää ohimenevästi suolen läpäisevyyttä juuri tsonuliinin välityksellä avaamalla tiiviiitä liitoksia (Fasano A 2011)."

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.