-76, -77, -78, -79 syntyneet, joko olette ottaneet botoxia tai täyteaineita
kasvoihin tai jotain muita nuorennushoitoja? Jätetään nyt ihan normaalit kasvohoidot pois laskuista. Mikä hoito on ollut mielestäsi hyödyllisin ja tehokkain sinulle?
Kommentit (13)
En ole eikä ole suunnitelmissakaan. Pyrin pitämään itsestäni huolta liikkumalla paljon, syömällä monipuolisesti ja nukkumalla riittävästi - näistä viimeinen on vaikein :)
Jossain kohtaa noille roikkuville poskille täytyy tehdä jotain :(
No en ole. Ja minua luullaan jatkuvasti 28-30 vuotiaaksi. T: -79
Vm.66 ja en ole ottanut 😈
Ikääni arvioidaan usein 10 v. nuoremmaksi
Kyllä ihan varmasti otan, sanoisinko vuoden sisään. Ihan hirvee rupsahdus tapahtunut lähiaikoina. -77
Kiva, että olette hyvin säilyneitä. Itse en.
-66 syntynyt, eikä ole tarvetta moisiin typeryyksiin. Seksi, vesi, lenkkeily, lapset ja lapsenlapset pitää naisen kuosissa.
En koskaan. Täytän 39. En ole edes käynyt kasvohoidossa kuin joskus 20 vuotiaana. Yleensä luullaan nuoremmaksi, mikä on ihme sillä olen synnyttänyt kaksi lasta ja kokenut paljon surua.
Vm -67 ja ei todellakaan ole ollut tarvetta.
En ole ottanut enkä usko että,koskaan otankaan. Pidätän kuitenkin oikeuden muuttaa mieltäni halutessani.
Vm. -68, eikä ole käynyt mielessäkään. Kamala ajatuskin naaman piikityksestä. Joskushan sitä rupsahtaa kuitenkin, vai aatteletteko pumppauttaa naamaanne hautaan asti? Sori, mutta eikö teillä oikeesti ole elämässänne mitään sisältöä? Maailma kärsii ja Suomeen hommataan uutta ydinvoimalaa ja te mietitte jotain ryppyjä...joskus mä mietin, että ollaanko me kaikki tosiaan samaa lajia?
Mitä ihmettä, pitäisikö nyt? Ajattelin, että joskus sitten viisissäkymmenissä voi harkita jotain pahimpien juonteiden hoitoa. Eli en ole, en aio.