Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää ihan oikea rakkaus?

Vierailija
02.05.2016 |

Niin, olen sitä miettinyt, että haluaisin löytää juuri sen oikean sielunkumppanin jakamaan elämää. Mutta sielunkumppania ei näy ei sitten missään.. LAitetaan jakoon kaikki hyvät kertomukset mistä rakkautenne on löytynyt ja mitä voisin tehdä rakkauden löytymisen eteen. Ketäänhän ei kotoa tulla hakemaan. Nettideittejä olen jo kokeillut, mutta ei ole napannut. Olen totaali yhäri, vaativassa työssä, en enää koe biletystä omaksi jutuksi, joten miesten tapaamiseen mahdollisuuksia on siis kaupassa ja jumpassa. Eli aika olemattomat. Meinaa joskus lannistaa. Mutta elämää minulla on siis tämän miehen etsimisen lisäksi, harrastuksia, ystäviä ja omia juttuja... Ero käsitelty ja nyt olisi oikean rakkauden vuoro. Kokemuksia ja tsemppausta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mistään helvetin netistä löydy. Tai ainakin hyvin harvinaista. 

Tarvitaan ns. kokonaisvaltainen kohtaaminen. Parhaiten onnistuu ihmisten ilmoilla. 

Olen tavannut yhden sielunkumppani-naisen elämäni aikana ja olen jo sentään 30. Eli ei niitä ihan valtoimenaan kävele tuolla. Tämä tapahtui kun olimme opiskeluaikana samassa kesätyöpaikassa. Kanssakäyminen oli ensimmäisestä katseesta lähtien niin luontevaa etten ole ikinä sellaista kokenut. Ei tarvittu känniä, ei psyykkaamista. Paitsi fyysistä vetovoimaa, oli välillämme jotenkin sanoinkuvailematonta henkistä yhteyttä: samat asiat nauratti, olimme kiinnostuneita samoista asioista jne. 

Valitettavasti hän lähti ennenaikaisesti. Muutenkin kuin minun luotani, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. 

En odota kokevani samaa ihan heti uudelleen. En ehkä enää ikinä. Mielestäni pitää käydä melkoinen tuuri, että tällainen osuu kohdalle edes kerran elämässä. 

Vierailija
2/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se etsimällä löydy. Lopeta siis etsiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löytyy sillätavalla, että menet pistät lyhyen hamosen päälle, menet johonkin kävelykadun kulmalle ja aina potentiaalisen oloisen suhlasehdokkaan kävellessä ohi, vilautat hänelle pimppiä. Mikäli hän reagoi tähän myöntyvästi, on teillä kaikki ainekset vuosisadan rakkaustarinaan koossa.

Vierailija
4/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perusvastaus: tee asialle jotain, äläkä odota asian tekevän.

t: mies

Vierailija
5/5 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ketään rakastuneita linjoilla... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi