Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oskari Juurikkala seuraavassa Perjantai-ohjelmassa vieraana!!!

Vierailija
02.05.2016 |

Oskari Juurikkala on se nuorena miehenä katolilaisuuteen kääntynyt taloustieteilijä, joka liityi katolilaiseen sääntökuntaan nimeltä Opus Dei (ns. salaseura) ja teki selibaattilupauksen. Youtubessa on tuore video, jolta käy ilmi, että Juurikkala on saanut katolilaisen pappisvihkimyksen.

Ensi perjantaina Ylen Perjantai-ohjelmassa Oskari Juurikkala on vieraana!

Olen hyvin innoissani tästä, koska olen kiinnostunut katolilaisuudesta. Katsoin kauan sitten Inhimillisen tekijän, jossa Oskari oli vieraana äitinsä Kaijan kanssa ja aiheena oli Oskarin kääntyminen katolilaisuuteen, Opus Dei, selibaatti ja piikkikeppi!

En malta odottaa perjantaihin ja pelkään, että kuolen sitä ennen, menen taivcaaseen enkä näe Perjantai-ohjelmaa, koska en usko että taivaassa on telkkaria.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuohon aikaan Jeesus kerran puhkesi puhumaan ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä että olet salannut tämän viisailta ja oppineilta mutta ilmoittanut sen lapsenmielisille. Näin sinä, Isä, olet hyväksi nähnyt." Matteus 11: 25-26

Vierailija
2/4 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna. Huomenna!

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni lapsen hyväksikäyttäjä. Suomessa epäiltiin joskus olevan salaseura joka käyttää lapsia hyväksi, ja tämä mies on noussut useasti esille. Muuta en tiedä, kuin että Suomi24 sivulla on useampikin aloitus asiasta

Vierailija
4/4 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri taitaa olla lapsenkosskija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan