Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLIN SAADA OIKEASTI PASKAHALVAUKSEN, KUN LAPSI KERTOI PEITELLESSÄ, ETTÄ MITÄ OLI TALOSSAMME NÄHNYT!!!!!

02.05.2016 |

Nyt olen ihan todella ahdistunut ja peloissaan.

Kerronpa vähän vanhoja tapahtumia:

Asunme siis vanhassa 1920 luvun omakotitalossa.

Olin yhtenä syys iltana syksyllä 2015 yksinään kotona.

Aloin yhtäkkiä kuulemaan itkuista huutoa: "äiti, äitiiii äiti, apua äiti, äiti auta" jne

Olin ihan, että mitä ihmettä ja, kun meni katsomaan eteiseen niin näin yläkerran rapusten päässä seisomassa 5-6 vuotiaan pojan. Hänen ihonsa oli harmaa ja likainen sekä hänellä oli yllään vain vihreät rikkinäiset shortsit ja hänellä oli tummat sekaisin olevat hiukset.

Sain ihan kauhea paniikkikohtauksen ja aloin kiljua. Juoksin pihalle ja sielä oli pitkään sekä ajatuksissa sekkaili vain mikä ihme tuo oli, kuka se oli, oliko sielä oikeasti joku olenko tullut hulluksi. Sydän vain pamppaili ihan ihmetahtia oudosti.

Lopulta keräsin itseni ja menin sisään, katsoin joka paikan eikä ketään ollut missään.

Luulin tulleeni hulluksi enkä keronut tästä kelleen ja jatkoin vain normaalia elämää. Poika ei pahemmin minulle enää näyttäytynyt.

Sitten takaisin nykyaikaan:

Eilen illalla peitellessäni lasta lapsi kysyi, että onko se poika asunut täällä aina.?

Olin, että mikä poika???

Niin hän sanoi se likainen poika jolla on ne rähjäiset vaatteet.

Etkö muka nähnyt kun se kerran tuijotti tuossa kaapin päällä niskaasi ja istui jalat ristissä.

Ja kerran se pyysi minua leikkimään.

Yhtäkkiä tajusin, että laåsi kuvaili ihan saman pojan jonka minä näin....

Mitä ihmettä?????

Siis minulle iski ihan kauhea pakokauhu enkä tiedä, että mitä teen eihän tällaista usko kukaan!!!! Mutta eihän tuo harhaa voi olla?,?

En ole kertonut tästä kelleen.

Nyt kun tarkemmin ajattelen niin miehenikin on käyttäynyt välillä oudosti.

On alkanut tuijottamaan tyhjyyttä ja vetää yhtäkkiä ihan lakanan kalpeaksi ja oudoksi..

En ole kysynyt mieheltä mitään enkä oikein tiedä viitsinkö jos minä kuitenkin olen jotenkin hullu.

Apua mitä tämä oikeasti on??

Mitä minun pitäisi tehdä???

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakea apua mielenterveystoimistosta. Olet sekaisin ja kärsit vakavista hallusinaatioista.

Vierailija
2/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiehtova kummitusjuttu.

Miksi Suomessa tehdään niin vähän kauhuelokuvia? Täällä olisi aiheita vaikka kuinka paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!

Vierailija
4/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva pikkunäppärä kauhutarina... kerrottavaksi teinien kesken pyjamapartyissä. Täällä palstalla taas.. Noh...

Vierailija
5/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte kummitustalossa uuu.

Vierailija
6/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neropatti kirjoitti:

Mutta eihän tuo harhaa voi olla?,?

EI!!! Herranjumala, muuttakaa pois!!!

Vierailija
7/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come play with me...

Vierailija
8/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo, niin lienet hullu.

Vierailija
9/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat kirjoittaamaan paskoja kauhukirjoja. Sitten cthulhu syö sut.

Vierailija
10/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen

Vierailija
11/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neropatti kirjoitti:

Nyt olen ihan todella ahdistunut ja peloissaan.

Kerronpa vähän vanhoja tapahtumia:

Asunme siis vanhassa 1920 luvun omakotitalossa.

Olin yhtenä syys iltana syksyllä 2015 yksinään kotona.

Aloin yhtäkkiä kuulemaan itkuista huutoa: "äiti, äitiiii äiti, apua äiti, äiti auta" jne

Olin ihan, että mitä ihmettä ja, kun meni katsomaan eteiseen niin näin yläkerran rapusten päässä seisomassa 5-6 vuotiaan pojan. Hänen ihonsa oli harmaa ja likainen sekä hänellä oli yllään vain vihreät rikkinäiset shortsit ja hänellä oli tummat sekaisin olevat hiukset.

Sain ihan kauhea paniikkikohtauksen ja aloin kiljua. Juoksin pihalle ja sielä oli pitkään sekä ajatuksissa sekkaili vain mikä ihme tuo oli, kuka se oli, oliko sielä oikeasti joku olenko tullut hulluksi. Sydän vain pamppaili ihan ihmetahtia oudosti.

Lopulta keräsin itseni ja menin sisään, katsoin joka paikan eikä ketään ollut missään.

Luulin tulleeni hulluksi enkä keronut tästä kelleen ja jatkoin vain normaalia elämää. Poika ei pahemmin minulle enää näyttäytynyt.

Sitten takaisin nykyaikaan:

Eilen illalla peitellessäni lasta lapsi kysyi, että onko se poika asunut täällä aina.?

Olin, että mikä poika???

Niin hän sanoi se likainen poika jolla on ne rähjäiset vaatteet.

Etkö muka nähnyt kun se kerran tuijotti tuossa kaapin päällä niskaasi ja istui jalat ristissä.

Ja kerran se pyysi minua leikkimään.

Yhtäkkiä tajusin, että laåsi kuvaili ihan saman pojan jonka minä näin....

Mitä ihmettä?????

Siis minulle iski ihan kauhea pakokauhu enkä tiedä, että mitä teen eihän tällaista usko kukaan!!!! Mutta eihän tuo harhaa voi olla?,?

En ole kertonut tästä kelleen.

Nyt kun tarkemmin ajattelen niin miehenikin on käyttäynyt välillä oudosti.

On alkanut tuijottamaan tyhjyyttä ja vetää yhtäkkiä ihan lakanan kalpeaksi ja oudoksi..

En ole kysynyt mieheltä mitään enkä oikein tiedä viitsinkö jos minä kuitenkin olen jotenkin hullu.

Apua mitä tämä oikeasti on??

Mitä minun pitäisi tehdä???

Tajuatko, että luodessasi tämänkaltaisia  tarinoita, halveksit ja mitätöit niitä tosielämän asioita, joihin joku ehkä haluaisi tukea ja apua.

Vierailija
12/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa blaa blaa

Vierailija
13/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua ennenkuin teet harhoissasi jotain lapsellesi. Porvoon sairaalan psykiatrian päivystyspoliklinikka ottaa varmaan sut vastaan, kun kerrot tarinasi.

Vierailija
14/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole trolli, niin lohdutuksena sanon ettet ole ainoa tuollaista kokenut.

Ja mt-huutelijoille tiedoksi, omissa tapauksissani paikalla oli muitakin todistajia..

Vierailija
15/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole trolli, niin lohdutuksena sanon ettet ole ainoa tuollaista kokenut.

Ja mt-huutelijoille tiedoksi, omissa tapauksissani paikalla oli muitakin todistajia..

:DDDDD

Vierailija
16/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi toki olla provo, mutta. Mistä sitä tietää, etteikö "kummituksia" olisi, eihän sitä ole todistettu vääräksi. Enkä siis todellakaan ole mikään hihhuli ja itsekin hyvin epävarma siitä voiko sellaista olla. Mutta miksi ei? Me nähdään ja käsitetään vain kolme ulottuvuutta - niitähän voi olla satoja. Lähipiirissä muutamilla on yliluonnollisia kokemuksia, jotka toki voi johtua ikävästä, väsymyksestä ym., mutta kuitenkin heille totta. Mikä siitä siis tekee silloin vähemmän tärkeää?

Ap:lle: löytyiskö netistä jotain sivustoa niille, jotka uskoo kummituksiin ym? Varmasti on muillakin kokemuksia tuollaisista pelottavista näyistä.

Vierailija
17/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa minua Neropatiksi. Niin kuin nimerkissä lukee..

Vierailija
18/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia ei ole kuin ihmisten mielessä jotka niitä kuvittelevat.

Mars Skepsiksen Keskustelupalstalle ja jos oikeasti sellaista löydät ja voit näyttää, niin voit laittaa sillä rahoiksi kun kykenet todistamaan yliluonnollisen ilmiön.

Vierailija
19/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tarinan kun laitat talon myynti-ilmoon, niin se on +20 000 € hintaan välittömästi. Kukapa ei haluaisi asua historiallisessa ja persoonallisessa talossa, jossa on oma kummitus kuin kartanoilla ikään!

Vierailija
20/35 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootahan vaan kun sen mama herää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme