Moyce

Ongelmani on kainalohikoilu. Paitapuserot "kostuvat" päivänmittaan kainaloista ja läikkä näkyy kaikkialle. Paitapuseroita en käytä käytännössä lainkaan, neuleet on mun juttu, koska niissä kainalohikoilu ei näy niin pahasti.
Hien haju ei sinänsä oo ongelma. En haise, mutta visuaalisesti tilenne on nolo.

Kaikki mahdolliset dödöt on kokeiltu, apteekin "supervahva" ja Doven yms. marketti kama Maximum Protection -> Ei auta.

Saako Suomesta jostakin osaa esim. tällaisia kertakäyttöisiä kainalosuojuksia?
https://www.magicbodyfashion.com/en/armpit-sweating

Entä onko kenelläkään kokemuksia hermoleikkauksesta, joka tyrehdyttää hikoilun?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ootko kokeillu apteekin Absolut Torr-nimistä myrkkyä? Laitetaan kainaloihin yöksi, kirvelee pirusti...mutta pitäis toimia.

Vierailija

Sisältyykö jo kokeiltuihin konsteihin apteekin Absolut Torr -myrkky? (nykyisin taitaa olla tuo nimi suomennettukin, oli joku Tosi Kuiva tms. hölmö). Kärsin samasta vaivasta pitkään, mutta muutaman vuoden säännöllinen käyttö ilmeisesti kuoletti hikirauhasia pysyvästi niin, ettei nyt ole vuosiin tuotakaan tarvinnut. MIkään miedompi ei auttanut pätkän vertaa.

Vierailija

Absolut Torr suomeksi Erittäin kuiva on loistotuote. Saa apteekista ja auttaa todella

Vierailija

Tästäpä voit päätellä että Absolut Torr toimii, kun niin moni tulee samaan aikaan samaa viestiä kirjoittamaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käytä suolasaippuaa deodorantin sijaan. Suola tappaa bakteerit.

Niin, bakteerit on ne jotka haisee, ja sehän ei ollut tässä tapauksessa ongelmana! Selvästikään et tiedä mitään todella runsaasta hikoilusta, joten ei ehkä kannata osallistua tähän keskusteluun.

Vierailija

Mulla ei auttanut edes absolut torr, kun kyse oli kuumista aalloista. Myös haju oli kamala. Nyt hormonikorvaushoito päällä ja toimii!

Vierailija

Absolut Torrille ääni minultakin. Mulle kävi samoin kuin nro 5: lle, parin vuoden käytön jälkeen hikoilu loppui kokonaan, enkä nykyään tarvitse oikeastaan minkäänlaista antiperspiranttia. AT on todella vahvaa tavaraa ja käyttäminen suorastaan sattuu, mutta lopputulos on kaiken vaivan väärti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.