Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin narauttaa miehen että tiedän hänellä olevan muita kierrossa ja haluaisin että muutkin naiset saisivat tietää siasta. Miten teen sen?

Vierailija
01.05.2016 |

Eli olen 2 viikkoa tapaillut yhtä miestä ja eilen paljastui että hänellä on ainakin toinen nainen kierrossa. (normaalisti vaihtii puhelinta mutta) satuin näkemään että joltain Marjalta tuli viesti: koska kulta nähdään.

Silloin tajusin miksi pitää puhelinta lähellään, on melkein aina paikalla whatsapissa ja miksi hänen aikataulunsa on aika "eläväinen" niin kuin mies tuppaa sanomaan.

Eli mitä teen että muutkin naiset saa tietää ja että mieskin lopettaa toimintansa jos saisi hyvillä tuurilla opetuksen? Minä en miehen kanssa ajatellut olla tekemisissä kun eron verran.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaikka itsestäsi ja pane jalat ristiin.

Vierailija
2/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tehnyt mitään väärää, nykyisin on täysin tavallista tapailla useampaa samanaikaisesti ellei muuta ole sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sinkku, varattu...? Oletteko parisuhteessa? Onkohan kyse sellaisesta, että mies on omasta mielestään sinkku ja tapailee useita naisia ja sinun mielestäsi hänen taas pitäisi tapailla vain sinua? Nyt jos suhteenne status on satunnaista tapailua niin miksi mies ei voisi satunnaisesti tapailla sinkkuna myös muiden kanssa.

Vierailija
4/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole tehnyt mitään väärää, nykyisin on täysin tavallista tapailla useampaa samanaikaisesti ellei muuta ole sovittu.

Mutta miksi vakuuttaa mulle että olen ainoa (vaikka emme olleet käyneet keskusteluja meidän suhteen tilasta)? Haluaa kuulemman keskittyä vain yhteen naiseen on kuulemman miehen periaate eikä hyväksy pettämistä. Mä sanoin silloin että olen samoilla linjoilla asian kanssa ja hyvä että on sitä mieltä.

Mutta miksi se edes "vakuutti" tuollaista vaikka en olisi tarvinnut vielä tässä vaiheessa näitä: jätä muut ja keskity vain muhun -keskusteluita?

Ap

Vierailija
5/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi vakuuttaa mulle että olen ainoa (vaikka emme olleet käyneet keskusteluja meidän suhteen tilasta)? Haluaa kuulemman keskittyä vain yhteen naiseen on kuulemman miehen periaate eikä hyväksy pettämistä. Mä sanoin silloin että olen samoilla linjoilla asian kanssa ja hyvä että on sitä mieltä.

Mutta miksi se edes "vakuutti" tuollaista vaikka en olisi tarvinnut vielä tässä vaiheessa näitä: jätä muut ja keskity vain muhun -keskusteluita?

Ap

Olisit ottanut suhteen tilan itse esille, koska tällöin miehen olisi täytynyt suoraan valehdella sinulle asiantilasta ("että sinä olet ainoa ja minä tapailen vain sinua tällä hetkellä"). Nyt kun sitä keskustelua ei tapahtunut mies on vain höpissyt sitä tavallista liibalaabaa yleisellä tasolla. Minusta vain nolaat itsesi jos lähdet mustamaalaamaan miestä noin lyhyen ajan & sopimattomuuden jälkeen, mutta tee itse päätöksesi.

Vierailija
6/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä Marja on sisko? Tai serkku tms.? Meillä on tapana viestillä toisillemme tuohon tyyliin. Käytetään paljon hellittelynimiä kulta, muru jne.

Vierailija
7/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jätkä on tehnyt myös oharit nyt kahtena päivänä peräkkäin, eli pitäisikö mun vaan olla hiljaa sen perusteella ja antaa miehen tehdä mitä lystää kun ei edes vaivaudu laittamaan viestiä että sori, nyt ei käykkään.

Vierailija
8/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko pysytellä miehen lähettyvillä koko loppuelämäsi pitääksesi huolen siitä, että kaikki hänen tulevat naisensa saavat tietää millainen sika hän on? No nyt ehkä tajuat miten typerä olet. Asia ei kuulu sinulle millään tavalla. Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
9/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tällainen "haluan narauttaa miehen, jotta hän saisi opetuksen ja koska ajattelen muiden naisten parasta. Myönnä edes itsellesi rehellisesti, että kosto sinulla on mielessä eikä mikään sen ylevämpi ajatus.

Vierailija
10/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jätkä on tehnyt myös oharit nyt kahtena päivänä peräkkäin, eli pitäisikö mun vaan olla hiljaa sen perusteella ja antaa miehen tehdä mitä lystää kun ei edes vaivaudu laittamaan viestiä että sori, nyt ei käykkään.

Tietysti. Sinä et ole miehen moraalinen kompassi ja mies haluaa selkeästi sinusta vielä eroon. Enkä yhtään ihmettele kun skitsoilet tuolla tavalla _2 viikon_ jälkeen jo. Huh huh.

Vierailija
11/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun nyt pitäis selvittää mikä teidän suhteen status on. Että oletko jo se yksi johon keskitytään, vai oliko puhe yleisesti siitä että sitten kun seurustellaan on vaan se yksi.

Ja kenelle "kaikille muille naisille" sitten osaisit viestitellä? Ettei mene sitten äidille ja tädillekin vahingossa, että "Senkin horovosu, tiesitkö että Pekka-pukki tapailee muitakin?"

Ja vielä: jaksatko vahtaa miehen naisia koko elämäsi, jos on valehteleva häntäheikki. Helpompi sinun on etsiä joku sellainen, joka haluaa keskittyä vain sinuun.

Vierailija
12/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tällainen "haluan narauttaa miehen, jotta hän saisi opetuksen ja koska ajattelen muiden naisten parasta. Myönnä edes itsellesi rehellisesti, että kosto sinulla on mielessä eikä mikään sen ylevämpi ajatus.

Saattaa kostokin taustalla olla, mutta ei tuo miehen käytöskään reilua ole ketään kohtaan.

Ap

Vierailija
13/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun nyt pitäis selvittää mikä teidän suhteen status on. Että oletko jo se yksi johon keskitytään, vai oliko puhe yleisesti siitä että sitten kun seurustellaan on vaan se yksi.

Ja kenelle "kaikille muille naisille" sitten osaisit viestitellä? Ettei mene sitten äidille ja tädillekin vahingossa, että "Senkin horovosu, tiesitkö että Pekka-pukki tapailee muitakin?"

Ja vielä: jaksatko vahtaa miehen naisia koko elämäsi, jos on valehteleva häntäheikki. Helpompi sinun on etsiä joku sellainen, joka haluaa keskittyä vain sinuun.

Siis ajattelin nähdä miehen vain kerran, en tehdä hänestä puolisoa. Ja se että en tykkää siitä että mies hyppii ilman kumia sängystä toiseen niin pitäisi olla ideaalimiehen meriitti tai?

Vierailija
14/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisit ottanut suhteen tilan itse esille, koska tällöin miehen olisi täytynyt suoraan valehdella sinulle asiantilasta ("että sinä olet ainoa ja minä tapailen vain sinua tällä hetkellä"). Nyt kun sitä keskustelua ei tapahtunut mies on vain höpissyt sitä tavallista liibalaabaa yleisellä tasolla. Minusta vain nolaat itsesi jos lähdet mustamaalaamaan miestä noin lyhyen ajan & sopimattomuuden jälkeen, mutta tee itse päätöksesi.

Ai miehet ei koskaan suoraan valehtele, ettei ole ketään toista? Ei koskaan petä? Kuinkahan monelle naiselle mies on vakuutellut ettei petä ja tämä on ainut vaikka olisi kuinka suoraan kysytty?

Vierailija
15/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Voi olla jopa kaverilta se viesti. Minäki muruttelen pariakin vanhaa luokkakaveria, joiden kanssa ollaan pysytty ystävinä näin monen vuoden jälkeenkin. Olisi just mun kuulonen viesti: "mullon muru ikävä sua, koska nähään? <3" mullon mies ja hänen kanssaan kaks lasta, ja nämä miehet kukin seurustelee tahollaan.. :D ja kyllä, emännät tietävät ja tuntevat minut. Eivätkä ole moksiskaan.

Vierailija
16/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai miehet ei koskaan suoraan valehtele, ettei ole ketään toista? Ei koskaan petä? Kuinkahan monelle naiselle mies on vakuutellut ettei petä ja tämä on ainut vaikka olisi kuinka suoraan kysytty?

Ikävä kyllä et käsittänyt nyt lainkaan kommenttiani.

Tapaus 1: tapaillaan - mies ei lupaa mitään suhteen tilasta, tapailee muitakin = OK

Tapaus 2: tapaillaan/seurustellaan - mies kertoo/antaa olettaa naisen olevan ainoa, mutta tapailee silti muitakin = ei OK, saa suuttua

Käsititkö jo perustavanlaatuisen eron ihmissuhteissa?

Vierailija
17/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kumia käytetä ja puhuttu yhteen ihmiseen keskittymisestä, niin olettaisin kyse olevan nimenomaan siitä. Jos kuitenkin käy ilmi, että miehellä on muitakin loppuisi tapailu siihen. En halua sukupuolitauteja koko kylältä.

Vierailija
18/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
19/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kumia käytetä ja puhuttu yhteen ihmiseen keskittymisestä, niin olettaisin kyse olevan nimenomaan siitä. Jos kuitenkin käy ilmi, että miehellä on muitakin loppuisi tapailu siihen. En halua sukupuolitauteja koko kylältä.

Tätä tarkoitin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi