Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legolandiin kesäkuussa

susu
29.04.2016 |

2+2 perheemme on menossa kesäkuussa Legolandiin. Nyt pohdimme otammeko Matkavekalta valmiin reissun lentäen n. 2300 e kaikkineen, vai menemmekö autolla itse!
Onko Tukholmasta helppo ajaa Legolandiaan vai onko vaarana eksyä matkalla :) Kun laskeskelin suunninpiirtein, jäisi eroa min. 500 e.
Kumpaa suosittelette??? Lapset ovat tottuneita autossa matkaajia joten autossa istuminen ei ongelma.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää autolla, matkalla voi nähdä vaikka mitä mielenkiintoista.

Vierailija
2/3 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäen menisin itse, en tykkää istua autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sinne. Autolla olen käynyt ja onhan siinä ajamista. Useat paikkakunnat Tanskassa matkalla Billundiin ovat todella täynnä "muualta tulleita" ottakaa selvää majoituksista ja ympäristöstä ettei tule yllätyksiä. Odensessa oli todella kiva hans christian andersenin kesäteatteri esitys puistossa, se jouduttiin keskeyttämään muslimiryhmän tullessa paikalle ja kieltäessä sen (koska laulua ja tanssia). Hämmentyneinä ihmiset poistuivat. 

Itse legoland on todella kiva, mutta meidän käynnin aikoihin myös todella ruuhkainen. Parasta antia oli legojen osto irtopaloina ! Siis lasten mielestä. Plussaa myös koiraystävällisyydestä, koirille juomakuppeja tiheästi pitkin puistoa ja tervetulleita ravintoloihin. Lentokenttä on aivan puiston vieressä.

Up to you.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi