Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette pakota miehiä hoitamaan yhteisä lapsia?

Vierailija
29.04.2016 |

Miksi ette vaan häivy ja sano miehelle että on hänen vuoronsa hoitaa yhteisiä lapsia? miksi olette niin kynnysmattoja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin se on kynnysmattoudesta kiinni vaan siitä, ettei haluta jättää lasta sekunniksikaan isälle.

Vierailija
2/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi suuttua! Ja se sitä paitsi vaihtaa renkaat autoon joka vuosi, ja pissapoikaan nesteet tarvittaessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tarvitse pakottaa. Mies hoitaa lapsia ihan oma-aloitteisesti kun on kotona eikä töissä.

Vierailija
4/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastuutonta jättää pieniä lapsia vastuuttomalle. Tai sellaiselle, joka voi kiusallaan olla vastuuton, jos hänet pakotetaan johonkin. Valitettavasti näitä riittää.

Vierailija
5/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harvemmin se on kynnysmattoudesta kiinni vaan siitä, ettei haluta jättää lasta sekunniksikaan isälle.

Tämä tuntuu omassa kaveripiirissäni olevan enemmänkin se ongelma. Äiti haluaa olla niin tärkeä lapsilleen, ettei anna isän osallistua ollenkaan. Käy sääliksi lapsia, jotka menettävät suhteen toiseen lähivanhempaan.

Vierailija
6/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jotain pahasti pielessä jos pitää pakottaa.

Tiedättekö naiset, että täällä pohjolassa olette jo tuhansia vuosia voineet itse vaikuttaa ratkaisevasti siihen kenen kanssa lisäännytte. Täällä on läjäpäin miehiä, jotka ovat hulluina lapsiin (nou pedo).

Ymmärtäisin tuon kitinän ehkä jossain Afganistanissa, jossa on pitkälti tuuripeliä kummoisen ukon saa.

Vierailija
7/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapset miehen kanssa joka viihtyy kotona ja on muutenkin perhe-ihminen jopa enemmän kuin minä.

Eli ei tarvitse pakottaa kun hommat hoituu ihan luonnollisesti yhdessä.

Vierailija
8/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö naiset, että täällä pohjolassa olette jo tuhansia vuosia voineet itse vaikuttaa ratkaisevasti siihen kenen kanssa lisäännytte. Täällä on läjäpäin miehiä, jotka ovat hulluina lapsiin (nou pedo).

Ymmärtäisin tuon kitinän ehkä jossain Afganistanissa, jossa on pitkälti tuuripeliä kummoisen ukon saa.

No ei kyllä tuhansia vuosia, ehkä 100v? Tuskin joka puolella maata niinkään kauan.

Vierailija
9/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jätänkin kun lähden kavereiden kanssa vapuksi mökkeilemään. Tosin tästä ollaan sovittu jo aiemmin. Hyvin hän pärjää, vaikka toimiikin eri tavalla kuin minä.

Vierailija
10/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan mielelläni lapset. Miehelläni on vaativa työ ja päivät venyvät usein pitkiksi. Tämä kummankin vaivannäkö kyllä sitten näkyy elintasossa. 

Vierailija
11/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuuripeliä se täällä pohjolassakin on.. vaikka olis 5 vuotta naimisissa ennen kuin lisääntyy niin ei se takaa sitä että mies joka 'haluaa lapsia' olis yhtään isällinen ja halukas olemaan lapsen kanssa töitten jälkeen..

Vierailija
12/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi lietsomassa taas kerran miesvihaa.

Vierailija
13/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tuhansia vuosia, ehkä 100v? Tuskin joka puolella maata niinkään kauan.

Miten niin? Ei täällä ole ikinä ollut järjestettyjä liittoja kuin joidenkin marginaaliryhmien sisällä; aateliset ja jotkut uskonnolliset lahkot ehkä.

Vierailija
14/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätinhän minä, mutta aika usein miehen 85v mummo joutuin tekemään ruuan, mutta kun mummo halusi, eikä me oltu vielä syöty.

Vierailija
15/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Ei noista ole koskaan ollut liikaa vaivaa. Mies käy töissä ja minä hoidan kodin ja lapset. Eikä mun tarvi anella vapaata itselleni.

Vierailija
16/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä ex-mies kosti sitten lapsille sen, että hänet oli pakotettu hoitovastuuseen. Ja todellakaan rauhallinen keskustelu asiasta ei muuttanut tilannetta. Mies kyllä itse toivoi lapsia kovasti ja innolla leikitti muiden lapsia ennen yhteisten lastemme syntymää.

Ap lienee melko yksinkertainen ihminen, jos kuvittelee, että aikuisen ihmisen voi pakottaa hoitamaan lapsiaan kelvollisesti.

Vierailija
17/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vastuutonta jättää pieniä lapsia vastuuttomalle. Tai sellaiselle, joka voi kiusallaan olla vastuuton, jos hänet pakotetaan johonkin. Valitettavasti näitä riittää.

Voi miksi noiden kanssa tehdään lapsia.

Oma mieheni ei ole koskaan ennen juuri ollut lapsien (etenkään ihan pienien) kanssa tekemisissä, mutta silti en hetkeäkään epäilisi etteikö pärjäisi tuon meidän nelikuisen kanssa. Ja mieskin ihan usuttaa, että minun pitäisi käydä välillä tuulettumassa ja hän olisi sen aikaa vauvan kanssa.

Vierailija
18/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt kaveripiirissä. Joidenkin miehet vaan ei ota vastuuta lapsista yhtään ja sitten vaimot/tyttöystävät joutuvat hoitamaan ihan kaiken: käyvät töissä, hakevat pk:sta, kokkaavat, siivoavat, ostavat kavereiden synttärilahjat, hoitaa yhteydenpidon kaikkiin tarpeellisin, vievät lääkäriin, ostavat vaatteet... Huh! 

Meillä onneks mennyt todella tasapuolisesti eikä miestä tarvitse pakottaa olemaan lasten kanssa, hän leikkii joka ilta ihan intona muksujen kanssa ja siinä samassa hoitaa myös kodin kunnossapitoa. 

Vierailija
19/19 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miksi noiden kanssa tehdään lapsia.

Oma mieheni ei ole koskaan ennen juuri ollut lapsien (etenkään ihan pienien) kanssa tekemisissä, mutta silti en hetkeäkään epäilisi etteikö pärjäisi tuon meidän nelikuisen kanssa. Ja mieskin ihan usuttaa, että minun pitäisi käydä välillä tuulettumassa ja hän olisi sen aikaa vauvan kanssa.

Vastuuttomuutta omiin lapsiin liittyen ei pysty testaamaan ennen niiden lasten syntymää, joten aika vaikea tätä on ennakoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi