Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä pettämiseen

Vierailija
29.04.2016 |

Markinoilta kauan poissa olleena kyselen nyt parhaita vinkkejä pettämiseen: mistä, miten ja kuinka, etc..?

Kaikista neuvoista jo etukäteen kiittäen!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kumppani ja ole sinkku.

Vierailija
2/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä kumppani ja ole sinkku.

Se tässä pettämisajatuksessa just takana onkin, että vois sen avulla vapautua sinkuksi, kun nykyisen parisuhteen lopettaminen ei ole millään muulla konstilla onnistunut... (aloiti aiheesta ketjun, joss pyysin neuvoja parisuhteen lopettamiselle ja tämä pettäminen neuvottiin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nettiin ja pistä sinne seuranhakuilmoitus. Tai ala kirjoittelemaan jollekin kiinnostavalle miehelle. Esim. Suomi24.. On myös paljon muita tasokkaampia seuranhakupaikkoja. Mutta tuolta luulis saavan seuraa nopeasti.

Vierailija
4/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun syvällä kokemuksen rintaäänellä. Yksi avioliitto takana ja toisessa parhaillaan. Molemmissa pettänyt useiden eri naisten kanssa. Ekassa avioliitossa jäin kiinni joka johti eroon, nykyisessä pysynyt vielä salassa, vaikka naisia on ollut 5  viimeisen kahden vuoden aikana.

Tärkein asia on ehdottomasti hankkia KAKSI KÄNNYKKÄÄ. En voi painottaa tuota tarpeeksi. Toinen kännykkä on vain ja ainoastaan vieraille naisille jutteluun. Säilytä tätä toista kännykkää esim. työpaikallasi. Se voi monesti olla vaikeaa olla ottamatta kontaktia rakastajattareen esim. viikonloppuna, mutta se on sen arvoista, koska kiinnijäämisriski pienenee myös eksponentiaalisesti.

M41

Vierailija
5/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun syvällä kokemuksen rintaäänellä. Yksi avioliitto takana ja toisessa parhaillaan. Molemmissa pettänyt useiden eri naisten kanssa. Ekassa avioliitossa jäin kiinni joka johti eroon, nykyisessä pysynyt vielä salassa, vaikka naisia on ollut 5  viimeisen kahden vuoden aikana.

Tärkein asia on ehdottomasti hankkia KAKSI KÄNNYKKÄÄ. En voi painottaa tuota tarpeeksi. Toinen kännykkä on vain ja ainoastaan vieraille naisille jutteluun. Säilytä tätä toista kännykkää esim. työpaikallasi. Se voi monesti olla vaikeaa olla ottamatta kontaktia rakastajattareen esim. viikonloppuna, mutta se on sen arvoista, koska kiinnijäämisriski pienenee myös eksponentiaalisesti.

M41

Kiitos vinkistä, mutta mun tavoite on nimenomaan jäädä kiinni, en ehkä tajunnut sitä riittävästi tuoda esiin aloituksessa. Siis tavoitteeni on saada suhde päättymään.

Vierailija
6/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sanoa suoraan että: EN HALUA OLLA KANSSASI ENÄÄ, EN RAKASTA SINUA, JÄTÄN SINUT.

Voi vittu!!!! Pakko loukata vielä pahemmin tunkemalla kulli johonkin.

Vierailija
8/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan pakko on niin vaihda kaveris nimi kännykkään Marjataksi ja pyydä kaveriasi tekstaamaan sulle rivoja viestejä.

Näinpä nyksäsi luulee että olet nusautellut Marjattaa

Vierailija
9/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö...ootko tyhmä?

Vierailija
10/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi sanoa suoraan että: EN HALUA OLLA KANSSASI ENÄÄ, EN RAKASTA SINUA, JÄTÄN SINUT.

Olen joka ikinen päivä sanonut tota vuoden ajan. Just äsken huusin just noi sanat sille. Ei usko. Rukoilee vaan, että anna rauha, miksei voi olla normaalii, miksi tuomitsen jne.. Ei se mene sille jakeluun, ei sitten millään.

Vittu!!! En jaks tätä enää :(((((

Vierailija
11/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen nainen, jos sillä on merkitystä tässä asiassa.

t. ap

Vierailija
12/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkupe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joka ikinen päivä sanonut tota vuoden ajan. Just äsken huusin just noi sanat sille. Ei usko. Rukoilee vaan, että anna rauha, miksei voi olla normaalii, miksi tuomitsen jne.. Ei se mene sille jakeluun, ei sitten millään.

Ja kuvittelet, että kun petät häntä niin hän hankkii oman asunnon ja lähtee?

Vierailija
13/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkupe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon niin!! En tiedä mitä muutakaan tehdä..

Vierailija
14/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkupe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka lähtisit itse. Ei hän pettämälläkään välttämättä mihinkään poistu, alkaa ehkä itsekin vain paneskella ympäriinsä, mutta pysyy kuin liima.

Vierailija
15/15 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkupe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka lähtisit itse. Ei hän pettämälläkään välttämättä mihinkään poistu, alkaa ehkä itsekin vain paneskella ympäriinsä, mutta pysyy kuin liima.

En voi lähteä omasta kodistani.. Ja hän ei suostu lähtemään.