Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvia juovien ihmisten aamupissa haisee kamalalle

Vierailija
29.04.2016 |

varsinkin työpaikan vessassa! Yhtä vastenmielinen löyhkä aamuisin kuin niiden jäljiltä, jotka käyttävät siteitä kuukautisten aikaan. Se haarusten hautunut muho haisee, vaikka toisin luulevat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut että kahvinjuonti vaikuttaisi pissan hajuun, vedenjuonti sen sijaan kylläkin. Tietysti, mitä vähemmän nestettä juo, sitä kondensoituneempaa eli vahvempaa pissa on. 

Oma äitini juo minun ja lääkärien suosituksesta huolimatta ehkä yhden pienen lasin vettä päivässä, ja siihen päälle jokusen pienen kipon kahvia/teetä, jos hyvin käy niin ehkä lasin jotain limpparia/mehua kun ei kuulemma janota ja hän ei juo muutoin kuin jos janottaa vaikka mitä sanottaisiin. Hänen pissansa on joka kerta melkein rummanruskeaa tervaa, jonka haju leijailee eteisessä asti vessakäynnin jälkeen. AIkuisen liikkumattomankin ihmisen nesteentarve vuorokaudelle on n. 2l.

Itse juon kaksi kuppia kahvia päivässä eikä virtsani haise koskaan millekään, oli kuukautiset tai ei.  

Vierailija
2/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse tarkemmin, kenen kanssa pissakakkaleikkejä harrastat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta! Pakko lopettaa kahvinjuonti kun joku hullu haistelee pissoja vessoissa!

... eli arvaa paljon kiinnostaa?

Vierailija
4/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kahvia ja pissa todellakin haisee erilaiselle sen jälkeen. Omituista jos joku ei sitä huomaa itsessään. Pahoittelut työkavereille, mutta haluan yhä juoda aamukahvin, koittakaa kestää!

Vierailija
5/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kahvipisut on aika väkevät. Ei auta mitään, vaikka joisi niin paljon vettä, että tulisi kirkasta kusta. Juon pitkin päivää kahvia ja myös paljon vettä, mutta aina se kahvin aromi tulee läpi. Mistään aamupissa-ilmiöstä ei ole kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan