Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ne sateenkaariväriset ulkovaatteet lapsilla, onko se merkki siitä että sateenkaariperheen lapsi?

Mikä juttu tämä on?
29.04.2016 |

Olen nähnyt sateenkaariväreissa olevia ulkoiluasuja lapsilla viime päivinä kun olen liikkunut ulkona. Joissa eri värisiä raitoja eli sellaisia jotka näkyy tosi tehokkaasti ja kauas.

Onko tämä jokin uusi tekstiilien avulla tehty propaganda sateenkaariperheiden puolesta eli siksi lapsetkin puetaan tuollaiseen, koska samaa sukupuolta olevat vanhemmat haluavat huomiota tai oikeuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään että minulla ei ole lapsia, joten en tiedä mikä on lastenvaatepuolella muotia tai että mistä mitäkin saa, mutta nuo vaatteet ovat herättäneet pelkkää ihmetystä.

-ap-

Vierailija
2/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyseiset vaatteet ovat kauniita ja iloisia. Enpä ole koskaan sekoittanut asiaan seksuaalisuutta.

Sinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,voi jessus. Lapsilla on koko kevään pride-kulkue meneillään ?

Vierailija
4/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Heteroperheiden lapsilla pojilla on aina siniset vaatteet ja tytöillä pinkit, muu olisi epäilyttävää.

Vierailija
5/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas. Ethän?

Vierailija
6/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Meidän tytöllä on punaiset haalarit, kun halutaan levittää kommunistista propagandaa.

Vierailija
7/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö käy mielessä,että lapset tykkää kirkkaista iloisista väreistä. Pienet taaperot lisäksi erottuu liikenteessä paremmin värikkäissä vaatteissa.

Vierailija
8/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieti mitä salapropagandaa tekee My Little Ponyn Rainbow dash !!!!11!!

Vierailija
9/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloviestintäähän se on.

Vierailija
10/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mustat collegehousut tarkoittavat sitä että juureni ovat pohjanmaalla ->historia -> IKL.

Vaate ON viesti.

Vierailija
11/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja pyöräilyssä maailmanmestareista tulee heti palkintopallilla homoja kun he saavat sateenkaaripaidan. Ja kaikki Rainbow-tuotteita prismasta ostavat ihmiset ovat homoja. Se leviää sitten myös pesuaineiden mukana, eli jos peset vaatteet Rainbow-pesuaineilla, kaikki niitä vaatteita käyttävät ihmiset muuttuvat homoiksi. Varo vaan.

Vierailija
12/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kyllä ottavat sen noin, valitettavasti. Jos pidän huivia, olen joillekuille selvästi muslimi. Ja jos käytän sateenkaariraitaista sateenvarjoani, olen seksuaalivähemmistöjen asialla. Tietyt asiat ovat leimaantuneet :-(

Vierailija
13/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.Poikien sininen haalari ja musta vetoketju viestii oikeistolaisista juurista.Kierrä vaan kaukaa värikkäät haalarit jos pelkää kohtaavasi homovanhemman.

Vierailija
14/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haalarit satuttaa silmiä.

Vierailija
15/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että tuo olisi nimeltään Moloasu, voiko muka pitää paikkansa?

Tiedän että on olemassa oloasu, mutta.... what??!

Vierailija
16/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo haalarit on kauhean ja ennen kaikkea halvan näköisiä, säälin niitä lapsia jotka joutuu pitää niitä eivätkä perheet edes tajua että mainostavat Gay Pride tapahtumaa! :DDDDD

http://ratkiriemu.fi/wp-content/uploads/girlyrainbowpolaris.jpg

Vierailija
17/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö käy mielessä,että lapset tykkää kirkkaista iloisista väreistä. Pienet taaperot lisäksi erottuu liikenteessä paremmin värikkäissä vaatteissa.

Erottuuhan ne, mutta hieman epäilyttävissä merkeissä.

Vierailija
18/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain AV palstalla joku voi ottaa tuollaiset väitteet sateenkaariväreistä lasten vaatteissa tosissaan. Onneksi suurin osa ymmärtää sarkasmia.

Vierailija
19/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo ovat yllättäen suosittuja, onko se sateenkaarihaalari joku kallis merkki jota ei saa haukkua ja jota kaikki naapurin mammat kadehtii???

Vierailija
20/36 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, mun lapsilla on paljon sinisiä vaatteita, täytyy vaihtaa väriä, ettei kukaan vaan luule meitä kokoomuslaisiksi.