Oliko ultrassa veikattu sukupuoli se mitä lapsi oli syntyessään?
Kävin rakenneultrassa eilen, viikkoja melkein 21 nyt. Kysyimme ultraajalta kummalta lapsemme näyttää ja sanoi, että selvästi tyttöä odotamme.
Jotenkin olen vaan nyt kovin hämmentynyt. Meillä on yksi lapsi ennestään, poika ja jotenkin oletin ja jopa salaisesti toivoinkin että tämä toinenkin olisi poika. Olisi sitten esikoisellamme leikkiseuraa ja olisihan se käytännöllistäkin kun pienessä asunnossa asumme, että pojat voisivat jakaa huoneen. En osaa kuvitella itseäni tytön äitinä ollenkaan.
Nämä tunteet mitä nyt olen kokenut viimeisen 24 tunnin aikana hävettää mua hirveesti ja en todellakaan näytä näitä ulospäin.
En sano, ettenkö olisi kiitollinen lapsestamme mutta jotenkin tää nyt vaatii taas totuttelua. Mieheni oli iloinen kuulleessan uutisen "Kuinka jännää olla isänä tytölle ja pojalle, molemmille". Itse taas toppuuttelin, että älähän, tyttölupaukset ovat aina aika epävarmoja. Ainakin olen näin ymmärtänyt että usein ne tyttölupaukset muuttuvat vehkeellisiksi pojiksi synnärillä :D esikoista odottaessa ultraaja oikein otti kuvankin poikamme haaroista ja ei jäänyt epäselväksi, En edes ajatellut että sieltä voisi tulla toista sukupuolta. Nyt taas en oikein uskalla edes asennoitua kunnolla siihen että tulisi tyttö. Harmittaa oikein et menimme edes kysymään. Varmasit parempi olis vaan ollut kuulla tää syntyessään, ei silloin kukaan mieti enää sukupuolia vaan sitä on niin maailman onnelisin omasta lapsesta.
Siispä kysynkin teiltä arvon äidit: se sukupuoli, jota teidän lapsellenne arveltiin rakenneultrassa niin pitikö se paikkansa?
Saa myös mainita mitä sukupuolta arveltiin.
Kommentit (19)
2 tyttöä vm 2010 ja 2013 ja piti paikkansa.
Itse odotin lääkäreiden mielestä selvästi poikaa. Tyttö syntyi. Mua vielä ultrattiin riskiraskauden takia huomattavasti useammin kuin normiraskauksissa ja ultran teki aina lääkäri. Itse Bruno Cacciatore, jota pidetään ultraguruna, erehtyi NKL:lla vauvan sukupuolesta, kun ultrasi 3d(?) -laitteella tai jollain muulla tosi tarkalla ultralaitteella napanuoran verivirtauksia ja tarjoitui samalla paljastamaan vauvan sukupuolen.
Tytöltä vaikutti ultrassa lähes varmasti, ja tyttö tuli.
Eivätköhän pienet tytöt ja pojat voi myös jakaa huoneen? Odotan itse toista lasta, ja jos sieltä sattuu poika tulemaan, pääsee hän varmasti siskon huonekaveriksi sitten, kun sen aika on. Varmasti pärjäävät kouluikään asti, jolloin tilat tulevat jo joka tapauksessa vastaan ja pitänee vaihtaa isompaan taloon.
Vierailija kirjoitti:
Itse odotin lääkäreiden mielestä selvästi poikaa. Tyttö syntyi. Mua vielä ultrattiin riskiraskauden takia huomattavasti useammin kuin normiraskauksissa ja ultran teki aina lääkäri. Itse Bruno Cacciatore, jota pidetään ultraguruna, erehtyi NKL:lla vauvan sukupuolesta, kun ultrasi 3d(?) -laitteella tai jollain muulla tosi tarkalla ultralaitteella napanuoran verivirtauksia ja tarjoitui samalla paljastamaan vauvan sukupuolen.
Oletkohan sä sitten se kuuluisa yksi ainokainen jonka kohdalla Bruno erehtynyt? Koska siitä on puhuttu jo ihan legendana että Bruno on erehtynyt vain kerran!
Yleensä muuten kätilöt (jotka tekevät ultria) ovat parempia katsomaan sukupuolia kuin lääkärit. Koska kätilöt tekevät paljon enemmissä määrin ultria kuin lääkärit.
Meillä on yksi tyttö ja yksi poika ja kummatkin rakenneultrissa arveltu oikein. Myös kävin Brunolla ja hän arveli jo ennen rakenneultraa kummatkin oikein.
Ei siellä ultrassa mitään VEIKATA, vaan yritetään NÄHDÄ jotakin sikiöstä otetusta suttuisesta kuvasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sä sitten se kuuluisa yksi ainokainen jonka kohdalla Bruno erehtynyt? Koska siitä on puhuttu jo ihan legendana että Bruno on erehtynyt vain kerran!
Yleensä muuten kätilöt (jotka tekevät ultria) ovat parempia katsomaan sukupuolia kuin lääkärit. Koska kätilöt tekevät paljon enemmissä määrin ultria kuin lääkärit.
Meillä on yksi tyttö ja yksi poika ja kummatkin rakenneultrissa arveltu oikein. Myös kävin Brunolla ja hän arveli jo ennen rakenneultraa kummatkin oikein.
Mä tiedän muitakin, joiden kohdalla Bruno on erehtynyt vauvan sukupuolesta. Että hiukkasen useammin kuin kerran on näin käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen tätä. Cacciatore on ultrannut minuakin useamman raskauden aikana. Sanoi, että hän ei veikkaa mitään. Hän tietää, sen verran on kuulemma saanut koulutusta, että erottaa tytön ja pojan virtsateiden rakenteet toisistaan. Eli sukupuoli katsotaan vähän muustakin kuin pippelin tyngästä.
Meillä piti paikkansa sekä pojasta että tytöstä. Onnea! On mahtavaa olla sekä pojan että tytön äiti. :)
No nyt on kaikki tuon Brunon asiakkaat täällä kilpailemassa.
Piti paikkaansa. Tyttöä veikattiin ja tyttö tuli.
Piti paikkansa, poika ja 2 tyttöä.
Ei se äitinä olo ole sen erilaisempaa tytöille tai pojille. Sukupuoli ei lapsen luonteesta paljon kerro, tyttö voi olla raisu rämäpää ja poika herkkä kaunosielu...
Kerran kävin Brunolla yksityisellä ja toisen kerran tuo oli naistenklinikalla mua ultraamassa. Kolmatta kertaa en menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin. Tosi tyly, kiireinen ja kovakourainen ukko. Ei erottanut vauvan sukupuolta, kun vauva oli hankalassa asennossa. Toi tosin ei ollut lääkärin syy. Nkl:lla oli vielä kiireisempi ja häipyi mitään selittämättä saman tien, kun oli napanuoran virtaukset saanut ultrattua.
Kaksi poikaa "luvattu", kaksi poikaa syntynyt.
Kaksi tytärtä, molemmat tyttölupaukset pitivät siis paikkaansa.
Tytöllä näkyy kolme pientä "riisinjyvää" kuvassa, eli jos on nämä riisit (häpyluut) erottuneet, tyttö tulee. Pojan pippelintynkä ei aina näy, kun joku tuota arveli. Tytön veikkaus ei perustu siihen, että ei näy pippeliä. Meillä on 3 elävää lasta, yksi poisnukkunut.
Piti. Tyttö.