Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin ahmimaan, koska

Vierailija
26.04.2016 |

Kyllästyin ainaiseen huomautteluun painostani. Tämä ei todellakaan ole kivaa: Saatan ahmia ihan järkyttäviä määriä esim pähkinöitä ja oikeastaan mitä vaan normaaleja ruokia.(vaikka kananmunia jos en muuta keksi). En vain pysty lopettamaan ahmimiskohtauksia, MITÄ IHMETTÄ TEEN, apua, tämä pilaa elämäni! Huomenna pitäisi mennä kouluun, mutta en saa unta varmasti koko yönä , kun oksettaa ja vatsa räjähtää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun olen tyytyväinen ja ylpeä kropastani, vaikka laiha olenkin, mutta kohta olen varmasti ylipainoinen, jos tämä jatkuu. Koko ajan vain iskee ahdistusolo, joka purkautuu syömiseen ajatuksella:"No v&ttu kun pitää lihoa niin lihotaan sitten!" Ei ole mielestäni oikeutettua huomautella jatkuvasti laihuudesta, ei lihavallekaan valiteta jatkuvasti lihavuudesta...:(

Vierailija
2/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ahmi saman tien jotain hyvää, esim. suklaata tai hampurilaisia? No joo, en kannata ahmimista ollenkaan.

Tai itse asiassa kannatan. Psykologisesti paras konsti laihduttaa lienee se, että  antaa itsensä ahmia kun tekee mieli, eli ei tee siitä kiellettyä hedelmää itselleen. Jossain vaiheessa kyllästyy ja keksii jotain muuta tekemistä, kun aina voi ajatella, että saan ahmia jotain hyvää vaikka huomenna, ei koko aikaa tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen onnellinen ja sosiaalinen nuori, touhusin kaikkea kavereiden kanssa ja shoppailin ym. Mutta nyt kaikki ajanviete vaihtuu AHMIMISEEN. Keksin aina vain tekosyitä, miksi en voi olla kavereiden kanssa. Ainoa, mikä on mielessä kotiin tullessa (esim koulusta) on RUOKA!

Vierailija
4/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ahmi saman tien jotain hyvää, esim. suklaata tai hampurilaisia? No joo, en kannata ahmimista ollenkaan.

Tai itse asiassa kannatan. Psykologisesti paras konsti laihduttaa lienee se, että  antaa itsensä ahmia kun tekee mieli, eli ei tee siitä kiellettyä hedelmää itselleen. Jossain vaiheessa kyllästyy ja keksii jotain muuta tekemistä, kun aina voi ajatella, että saan ahmia jotain hyvää vaikka huomenna, ei koko aikaa tarvi.

Mutta kun en HALUA LAIHDUTTAA... Haluan saada lisää massaa (bmi on välillä jopa 16). Mutta en halua, että elämäni tarkoitus muuttuu ruoan kokoaikaiseksi ajatteluksi. Sillai on nyt tapahtunut ulkonäköni kauhistelun takia. Ymmärrän olevani alipainoinen, mutta en näe itseäni laihana. Ja se tekeekin tilanteesta ristiriitaisen.