Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka lohikäärme surmataan oikeaoppisesti?

Vierailija
26.04.2016 |

Kuten tiedämme filosofiasta hyvin, aisteihin ei voi luottaa ja täten aistihavaintojen maailma on epäuskottava ja täten epätodellinen.

Olen viimeaikoina kohdistanut huomioni yliaistillisiin ilmiöihin, ja miettinyt paljon Idän lohikäärmeen nousua. Tämä pohdinta on johtanut kysymykseen kuinka surmata lohikäärme oikeaoppisesti. Kuulemma miekan käyttöä olisi preferoitava, mutta mielestäni järeämpi aseistus olisi tarpeen.

Joka tapauksessa lohikäärmeen tappajan tulee ole mieleltään terävässä kunnossa, jotta oikeaoppinen surmaaminen onnistuu.

PS. Sanonta terveessä ruumiissa terve mieli edustaa vanhentunutta maailmankuvaa. Ruumis kuuluu aistien epätodelliseen maailmaan, mutta sielu on kuolematon. Järkevämpi ilmaus on: terveessä sielussa terve mieli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
2/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet

En valitettavasti voi pureskella penisiliiniä, koska olen allerginen sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suosittelen suojelukoulutettua yksisarvista pitämään lohikäärmeet loitolla. Ne ovat viattomia luontokappaleita, joista ei ole haittaa kunhan eivät tunge pihapiiriin.

Vierailija
4/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa helppo vähätellä lohikäärmeiden aiheuttamia haittoja. Täällä maalla saa aina olla varuillaan. Meillä kaksi yksisarvista pihalla yötä päivää. Vanha kunnon miekka toimii edelleen, aina eteisessä valmiina.

Vierailija
5/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa nyt ne miekat ja tulkaa nykyaikaan. Mulla on aina eteisessä Stinger jemmassa siltä varalta että lohhari pyrkii liian lähelle.

https://en.wikipedia.org/wiki/FIM-92_Stinger

Vierailija
6/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalla nuolella.

Vierailija
7/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oveluudella. Laitan sille tarjolle ruokaa, mutta sekotan siihen myrkkyjä. Uskollinen miekka on myös valmiina, jos lohhari ei myrkkyyn kuole. Mutta helpompi tappaa heikentyneenä.

Vierailija
8/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyaikana toimiva temppu olisi vain nukettaa lohikäärme ydinaseilla? Otus olisi kuitenkin isomman mittakaavan ongelma, eikä sitä vastaan varmaan lähetettäisi yhtä sankaria. Samalla tuhottaisiin lohikäärmeen elinympäristö tuhansiksi vuosiksi eikä ongelma välttämättä uusiutuisi sitten hetkeen.

Vierailija
9/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kultainen lohikäärme, kieltäydyn surmaamasta. Ne ovat tietoisia älyllisiä olentoja, korkeampia kuin ihminen.