Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halun antaa lapseni 6v pois

Vierailija
26.04.2016 |

Olen loppu. Tuntuu että en voi antaa tarpeeksi.olen jatkuvasti väsynyt ja äkäinen. Ei ole sukua tai muitakaan jotka olisi apuna.
En muista miten ollaan selvitty tähän asti.
Tunnen suurta inhoa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tukiperheestä apua?

Vierailija
2/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, jos tämä ei ole provo. Ymmärtäisin vielä, jos pikkuvauvan kanssa väsyttää ja tuntuu, että on loppu, mutta 6-v? Sen ikäinenhän toimii tosi itsenäisesti! Minulla on 6v tyttö eikä tarvitse apua juuri muussa, kuin että laitan ruokaa ja kuskaan harrastuksiin ja pesen iltaisin hampaat. Osaa ottaa itse välipalaa, mennä suihkuun, lähteä omatoimisesti ulos leikkimään, pyytää kavereita ym..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, jos tämä ei ole provo. Ymmärtäisin vielä, jos pikkuvauvan kanssa väsyttää ja tuntuu, että on loppu, mutta 6-v? Sen ikäinenhän toimii tosi itsenäisesti! Minulla on 6v tyttö eikä tarvitse apua juuri muussa, kuin että laitan ruokaa ja kuskaan harrastuksiin ja pesen iltaisin hampaat. Osaa ottaa itse välipalaa, mennä suihkuun, lähteä omatoimisesti ulos leikkimään, pyytää kavereita ym..

Onnea sinulle.tajuatko että lapsia on niin erinlaisia!? Idiootti

Vierailija
4/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkiä joku tuki- tai edes lomaperhe. Auttaa kummasti kun saa joskus vähän omaa aikaa. 

Vierailija
5/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote=Vierailija] quote=Vierailija]No huhhuh, jos tämä ei ole provo. Ymmärtäisin vielä, jos pikkuvauvan kanssa väsyttää ja tuntuu, että on loppu, mutta 6-v? Sen ikäinenhän toimii tosi itsenäisesti! Minulla on 6v tyttö eikä tarvitse apua juuri muussa, kuin että laitan ruokaa ja kuskaan harrastuksiin ja pesen iltaisin hampaat. Osaa ottaa itse välipalaa, mennä suihkuun, lähteä omatoimisesti ulos leikkimään, pyytää kavereita ym..[/quote]

Onnea sinulle.tajuatko että lapsia on niin erinlaisia!? Idiootti[/quote]

No olisi kiva kuulla, miksi tämä 6-vuotias on sitten niin työläs, ettei äiti jaksa! Ymmärrän jos on esim vammainen, mutta luulisi, että se olisi ollut mainitsemisen arvoinen asia aloituksessa. Tällaisissa kamalissa valituksissa "en jaksa lastani" olisi myös kiva aina tietää, että missä oikeasti ovat isä ja isovanhemmat. Koskaan ei muka ole sukulaisia eikä ystäviä, jotka voisivat auttaa. 

Vierailija
6/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan lapsi pitäisi pois antaa. Joopajoo. Vittu mitä ihmisiä onkaan olemassa. Lapsihan onkin kuin kesäkissa, joka on aluksi kiva, mutta sitten kun ei enää jaksa hoitaa niin pois vaan.

Vierailija
7/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä perhetyöhön. Saatte kyllä apua.

Vierailija
8/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta,niin hae apua nopeasti.Suomessa on pilvin pimein eläkeläisiä, joilla ei ole lapsenlapsia ja haluavat jakaa päivänsä lasten kanssa.Saatat löytää ihmisen joka jopa ottaa lapseni yökylään.

Vierailija
9/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP olla että sulla on ihan omassakin kuupassa vikaa. Orastavaa masennusta? Masennus voi ilmetä myös ärtyisyytenä jaksamattomuuden ja toivottomuuden lisäksi. Käy psykologilla. Ajan voit varata soittamalla lähimpään terveyskeskukseen. Suosittelen tätä lämpimästi. 

Ja näille "miten 6-vuotias voi olla niin työläs!?" -huutelijoille: ehkei vika ole lapsessa. Ehkä lapsi ei "oikeasti" ole erityisen työläs, vaan äidin aivot ovat jostain muista syistä tai monien muidenKIN syiden summana ajautuneet ylikuumennustilaan. Me olemme kaikki erilaisia ja regoidaan elämän eri asioihin omalla tavallamme. Ei esim. masennuskaan välttämättä tarvitse elämää suurempia katastrofeja kehittyäkseen. Se voi tulla monien pienten - joista toinen ihminen selviäisi vähän hammasta purren - asioiden lopputuloksena. Näitä asioita ei sovi vähätellä, kyseessä on kuitenkin äidin ja tämän lapsen yhteinen hyvinvointi. 

Vierailija
10/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lastensuojeluun paikkakuntasi sosiaalipäivystyksen kautta, siellä lähdette yhdessä selvittelemään tilannettanne. Jaksamista.

Vierailija
11/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä tuon ajan. Minä otin yhteyttä perheneuvolaan kun olin tosi uupunut. Saatiin apua. Nyt tuittupää on 16 ja pahin murkku alkaa olla ohi. Äitiinsä on tullut, mokoma pippuripussi. Tsemppiä.

Vierailija
12/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuvauvat on niin helppoja. Taaperon kanssa joutui olemaan silmät selässäkin, mutta se oli lyhyt aika.

Mutta tää eskari-tokalauokkalainen on nyt kolmatta vuotta aivan helvetistä. Muuta ei kotona tee kuin vänkyttää ja vaatii, omatoiminen on vain jos haluaa/huvittaa ja silloinkin selostus ja kysely on tauotonta. Henkisesti ollut todella raskasta ja muutaman kerran on käynyt mielessä myydä mustalaisille. Onneksi miehellä on vähän pidempi pinna :)

Ei ap.

Vierailija
13/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki 6v:t ei osaa, ei isommatkin :(.

Mulla itsellä on 10v tytö ja välillä tuntuu, että olisipa elämä helppoa, kun sitä lasten ei olis!! Nyt vasta viimeisen vuoden aikana on alkanut saada diagnoosja....mutta aina ollut haastava ja "erilainen".

Mulla on sentään mies, mutta ei isovanhempia tms.kenelle lapsen vois hetkeksi viedä.

Eli ymmärrän ap:tää kyllä!! J. Tiedän, ettei se ihan oikeesti lapsesta halua luopua! Mut se iskokin lapsi voi oikeesti olla uuvuttava! ( ja ehkä juuri iso lapsi, koska vauva aikaan se väsymys "kuuluukin") ilman että on vaikeavammainen tms.

Mut apua kannattaa hakea, aloittaa vaikka perheneuvolasta!!

Vierailija
14/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata hankkia lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi