Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

penis lenkkeilyhousuissa...

Nuti
26.04.2016 |

Minulla on ongelma. Käyn todella paljon lenkkeilemässä, mutta omaan löysänä melko kookkaan peniksen ja se näkyy todella selvästi lenkkeilyhousujen läpi. Mitä naiset tästä ajattelee? Ajatteletteko, että joku pervo on tullut katselemaan perseitä ja hänellä seisoo tai koetteko sen muuten häiritseväksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet käyttävät sellaisia pitkiä shortseja juoksutrikoiden päällä. Oon miettiny, että miksi, mutta nytpä tiedän :).

Vierailija
2/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuti kirjoitti:

Minulla on ongelma. Käyn todella paljon lenkkeilemässä, mutta omaan löysänä melko kookkaan peniksen ja se näkyy todella selvästi lenkkeilyhousujen läpi. Mitä naiset tästä ajattelee? Ajatteletteko, että joku pervo on tullut katselemaan perseitä ja hänellä seisoo tai koetteko sen muuten häiritseväksi?

Mä ainakin vaan tykkään katsella miesten pullottavia etumuksia. Ne joita ei kiinnosta, tuskin edes vilkaisevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa yhtään :P

Vierailija
4/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap puhu paskaa. Sellainen kulli, joka näkyy verkkareista häiritsevästi, löytyy vain Afrikan syvistä kylistä, löysänä yli 24 cm, erektiossa 30 cm ja sellaista ei Suomipojalta löydy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme