Ääh olen kauhea
En kiinnostu tyyliin kenestäkään, tai kiinnostun, mutta kiinnostukseni lopahtaa herkästi. Ja myönnän - kamala ihminen kun olen: joskus jatkan tutustumista, vaikka tietäisin, että joku asia vaivaa. Juuri vaikka miehen ajokortittomuus. Olen kamala, tiedetään! Mutta kun mies, jolla ei ole autoa saati ajokorttia ei vain iske minuun, en minä osaa sen paremmin sitä selittää eikä minun edes tarvitse.
Mielenkiintoni lopahtaa myös sellaisesta "hyi en syö"-jutusta, se on niin lapsellista. Ruokaan ei tarvitse suhtautua aikuisiällä kuin pahaan mörköön.
Yksi lukuisista asioista on pelaaminen. Huoh, MIKSI niitä helvetin pelejä täytyy hakata aikuisenakin. Tiedän, että moni peli on K-18. Se ei silti tee siitä minun silmissäni kypsää touhua.
Työttömyys ei ole totaalisen ehdoton turn off, ei toki plussakaan. Mutta jos ei tee MITÄÄN... Niin se on kyllä turn off. Työtön ja pelaava mies ON turn off.
Ärsyttää kun jotkut epäilevät minua (netissä) tyyliin kaikesta mahdollisesta. Ymmärtäisin paremmin, jos olisin kova kyselemään ja utelemaan kaikkea netissä. MUTTA KUN EN OLE! Miten ihmeessä minusta voi saada epäilyttävän kuvan. Jollain tavalla se on ihan suloistakin, tiettyyn pisteeseen saakka.
Jotkut (netissä toki) kinuavat jatkuvasti lisää ja lisää kuvia ja se vituttaa. Jos olen jo 10 kertaa sanonut ei, niin tarvitseeko jankuttaa. Jotkut jankkaavat jatkuvasti ulkonäöstä, olet niin kaunis että sitä ja tätä ja tuota, kyllä tuolla naamalla kelpaa, blaablaablaa ja minä kun pidän ERITTÄIN matalaa profiilia. Ainoastaan whatsapissa olen naamani kera. Kaipaan huomiota joo, mutta siinäkin KOHTUUS.
Oleb vaativa, olen kamala, tuntuu kamalalta ilmoittaa kerta toisensa perään, ettei kiinnosta tarpeeksi. Pieni osa sydämestäni särkyy, kun monet vaikuttavat ihan suloisilta ja lempeiltä, mutta yksi pieni tai pienehkö asia saattaa tappaa koko homman.
Huoh, välillä meinaa jopa ärsyttää kun kiinnostus kuolee tai ei syty ollenkaan. Tällä hetkellä on yksi kivan oloinen mies, josta olen kiinnostunut, mutta otan ihan chillisti. En halua hötkyillä, en tiedä tuleeko tästä mitään vai ei, ihan sama (kai.) En tiedä :D No ei se ihan sama olisi, myönnetään. Kaikki on sekavaa! :)
Nyt joku keksii käskeä minua lopettamaan deittailut. No en lopeta, sorit sinulle.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Elä välitä, mää oon kuha.
Oletko?
Vierailija kirjoitti:
Normimamma.
En ole manma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normimamma.
En ole manma.
Niin ne mammat aina sanoo.