Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkaveri pitää aina lounaalla puida vain työasioita

Vierailija
25.04.2016 |

rasittavaa. pari kertaa olen yrittämällä yrittänyt vaihtaa kevyempään small talkiin, mutta ei.. jotenkin taas pitää alkaa jauhaa sitä työasiaa. Aarrggh. Täytyy vaihtaa lounasseuraa. Miksi jotkut on niin tärkeitä koko ajan. ei jaksa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työkaveri puhuu 80%:sti vain lapsistaan, niiden harrastuksista, wilma-viesteistä jne. Ei kovin kevyttä small talkia sekään...

Vierailija
2/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, toi on toinen ääripää, mulla on kanssa työkaveri, jonka koiran ajatuksista tiedän aika paljon. Oikeasti. Kertoo koirastaan ihan koko ajan  ja kertoo mm. miten koiran hormonitoiminta vaikuttaa sen ajatuksiin (siis sen koiran)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vuoksi käyn yksin syömässä pois työpaikalta. Mulle ruokis on omaa, palkatonta aikaa ja silloin en työasioista keskustele.

Vierailija
4/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on, kun niitä työkavereita ei saa ise valita. Mulla on yksi todella tylsä ja pitkäveteinen työkaveri, puhuu asiantuntijaäänellä töistä tai tylsästi omasta arjestaan. Hohhoi.

Vierailija
5/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn saman asian vuoksi yksin syömässä, en jaksa kuunnella työasioita lounaalla. Lounaalla kuuluu rentoutua, mutta kaikki eivät osaa.

Vierailija
6/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa tuollaisia. Siksi en juuri koskaan syö työpaikan kahvihuoneessa tai muutenkaan oleskele siellä.

Vierailija
7/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn saman asian vuoksi yksin syömässä, en jaksa kuunnella työasioita lounaalla. Lounaalla kuuluu rentoutua, mutta kaikki eivät osaa.

Ihmisillä vain on eri intressejä. Jotkut ovat kiinnostuneempia töistä kuin toiset, ajattelevat niitä vapaa-ajallaankin. Kyse on vain mielenkiinnon kohteista.

Vierailija
8/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä vain on eri intressejä. Jotkut ovat kiinnostuneempia töistä kuin toiset, ajattelevat niitä vapaa-ajallaankin. Kyse on vain mielenkiinnon kohteista.

Aika yksipuista jos ei osaa puhua kuin yhdestä asiasta. Tilannetaju olisi kova sana.

Vierailija
9/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäisi puhua? Sesika-lehden tarjonnasta, tyhjänpäiväisistä julkkiksista, TV-ohjelmista, muusikoista? Ei kaikkia kiinnosta sellainen. Joillekin työstä puhuminen voi luoda rentoutusta tai paineiden purkua.

Vierailija
10/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töistä vapaa-ajallaan kiinnostuneet ihmiset voivat lounastaa keskenään ja jättää rauhaan sellaiset, joita työasiat lounasaikaan eivät selvästikään kiinnosta.

Vierailija
11/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun psyko työ"kaveri" juoruaa  keskinäiset keskustelumme pomolle. Tajusin sen viimeistään tänään. Hän sanoi alkutalvesta että kai meidän keskustelut jää meidän keskeiseksi ja olisi pitänyt arvata että hän itse juoruaa ne pomolle.

Olis pitänyt arvata. Tämmöiset psykot on aika arvattavia jos hoksaa.

Vierailija
12/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös työpaikalla tuollainen työasioista jauhaja. Hän siis saattaa alkaa pitää ihan palaveria jonkun kanssa ja hyssyttelee muita olemaan hiljempaa, että hän saa keskustella sentään työasioista. Tulee muistikirjat ja läppäri mukana lounaalle ja alkaa jauhaa asioista, jotka voisi aivan hyvin hoitaa häiritsemättä muiden lounastaukoa. Ja sitten heittelee marttyyrimaisia kommentteja, mikäli toinen osapuoli ei innoissaan juttelekaan hänen kanssaan projektin x yksityiskohdista ja kerro ulkomuistista viimeisimpiä lukuja asian tiimoilta. Todella rasittavaa seuraa, nykyään kahvitauollakin porukka hiljenee samantien, kun tämä henkilö saapuu huoneeseen, ettei vaan antaisi kimmoketta puhua työasioista. 

Vierailija
13/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös käyn yksin lounaalla. Valitsen aina paikan josta tiedän ettei käy ketään meiltä:)

Vierailija
14/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töistä vapaa-ajallaan kiinnostuneet ihmiset voivat lounastaa keskenään ja jättää rauhaan sellaiset, joita työasiat lounasaikaan eivät selvästikään kiinnosta.

Samaa mieltä!

Vierailija
15/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun psyko työ"kaveri" juoruaa  keskinäiset keskustelumme pomolle. Tajusin sen viimeistään tänään. Hän sanoi alkutalvesta että kai meidän keskustelut jää meidän keskeiseksi ja olisi pitänyt arvata että hän itse juoruaa ne pomolle.

Olis pitänyt arvata. Tämmöiset psykot on aika arvattavia jos hoksaa.

Ei kannata sotkeutua työpaikan ristiriitoihin/henkilöihin. Tekee työnsä hyvin, käy yksin lounaalla ja vapaa-aikana keskustelee omien ystävien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi