Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen on ruma...

Vierailija
25.04.2016 |

Livenä ei ole koskaan, ikinä, milloinkaan tullut kukaan iskemään/ihastunut.

Netissä yhteydenottoja ja vastauksia viesteihin tulee niin kauan kun profiilikuvana on suurinpiirtein puoli naamaa ja silmä. Heti kun vaihdoin profiilikuvan, ei tule viestejä ja jos laitan itse viestin, vastaanottaja käy kurkkaamassa profiilin (kuva näkyy paremmin) ja jättää vastaamatta.

Että terve vaan

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitatko tähän kuvan naamastasi mistä ei tunnista sinua?

Vierailija
2/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne miehet on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Livenä ei ole koskaan, ikinä, milloinkaan tullut kukaan iskemään/ihastunut.

Netissä yhteydenottoja ja vastauksia viesteihin tulee niin kauan kun profiilikuvana on suurinpiirtein puoli naamaa ja silmä. Heti kun vaihdoin profiilikuvan, ei tule viestejä ja jos laitan itse viestin, vastaanottaja käy kurkkaamassa profiilin (kuva näkyy paremmin) ja jättää vastaamatta. Että terve vaan"

..Ja luuletko, että se "rumilla miehillä" on yhtään sen helpompaa? - Vallankaan kun osa -onneksi vain pieni osa- naisista on ni-in ihastuttavalla tavalla vanhanaikaisia ja prinsessoja, että olettavat, että sen on oltava mies, joka tekee aloitteen. - Johan sitä saisi itselleen pian tyrkyn maineen, jos erehtyisi lähestymään miestä, joka vaikuttaisi kiinnostavalta.    

Vierailija
4/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..Ja luuletko, että se "rumilla miehillä" on yhtään sen helpompaa? - Vallankaan kun osa -onneksi vain pieni osa- naisista on ni-in ihastuttavalla tavalla vanhanaikaisia ja prinsessoja, että olettavat, että sen on oltava mies, joka tekee aloitteen. - Johan sitä saisi itselleen pian tyrkyn maineen, jos erehtyisi lähestymään miestä, joka vaikuttaisi kiinnostavalta.

Luulenpa, että kuvaamaasi prinsessailuun on varaa vain niillä kaikkein kauneimmilla, jotka tietävät saavansa seuraa käytöksestään riippumatta.

Itselläni ei tähän todellakaan ole varaa, vaan jos haluan saada edes jotain seurustelu ja/tai kaveririntamalla aikaan, niin sitä on todella tehtävä itsekkin töitä ja yritettävä tuoda niitä muita hyviä puoliaan esiin ja lähestyttävä muita. Jos istuisin passiivisena odottamassa yhteydenottoja, saisin odottaa aika kauan.

Onhan se ikävää, että maailmamme on niin ulkonäkökeskeinen, hyviä tyyppejä kun on pilvin pimein, eivät vain erotu edukseen kun ulkonäköön tuijotetaan.

Ap

Vierailija
5/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naisen asema kuulostaa kovin samalta kuin tavismiehen.

Vierailija
6/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse olen ruma, ja ei minuun ikinä missään yökerhoissa tai deittijutuissa ole kukaan huomiota kiiinnittänyt. Ja pakit on tullut jos olen itse lähestynyt, useimmiten onneksi kohteliaasti mutta välillä humalaisilta suorasukaisen ulkonäköäni ällöttelevään tyyliin.

Mutta kyllä minä silti olen kumppanin löytänyt, ja 2 kertaa ennen aviomiehen löytämistä seurustellutkin. Minä löysin ne kumppanini ihan opiskelu- ja työpaikoista kaveruuden kautta. Ensin kaverustuttiin ja sitten ihastuttiin.

Vierailija
7/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monenlaisia, maailma on mennyt liian ulkonäkökeskeiseksi.

Vierailija
8/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eise rumana miehenä ole sen helpompaa, naiset katsovat nykypäivänä yhtälailla ulkonäköä kuin miehetkin.

Monella rumalla naiselle se rumuus johtuu ylipainosta, joten pudottamalla painoa ja tulemalla hoikaksi et ol enää ruma. Joten salille ja lenkille mars kuntoilemaan!

Vierailija
9/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eise rumana miehenä ole sen helpompaa, naiset katsovat nykypäivänä yhtälailla ulkonäköä kuin miehetkin.

Monella rumalla naiselle se rumuus johtuu ylipainosta, joten pudottamalla painoa ja tulemalla hoikaksi et ol enää ruma. Joten salille ja lenkille mars kuntoilemaan!

Vierailija
10/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, ettet voi tehdä ulkonäölles mitään? Oikeanlaiset hiukset (pitkät nuorella naisella) ja hoikkuus ovat jo puoli pakettia. Miltä näytät? Onko pieni vai iso leuka, iso nenä, millaiset silmät?

Vierailija
11/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Ei tuo ainakaan epäoikeudenmukaista ole.

Vierailija
12/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minusta taas jos on nätti naama, niin melko paljon ylipainoisetkin löytää kyllä seuraa. Itselläni oli opiskeluaikana biletyskaveri, joka oli minua 35 kiloa painavampi, ja lähes saman mittaisia ollaan, ja hänellä riitti vientiä kun oli blondi ja nätti naamasta. Minä olin hoikka mutta kurvikas, kropalta ihan hyvän näköinen, mutta kun naama on aika epämuodostuneen näköinen, niin eihän se auttanut.

Vierailija
13/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen deGeneres on ruma. Mutta mikä persoona!!! Valloitti itselleen yhden Hollywoodin kauneimmista naisista.

Ulkonäkö ei ole kaikki. Tee sitä, mitä rakastat - hyvä olisi säteilee taikavoimaa ulkonäköösikin.

Vierailija
14/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ruma nainen näyttää meikkaamalla normaalilta ja sitten jos vielä kiusaa ja haukkuu valhetellen kauniita naisia laudoiksi, rupikonniksi ja luuviuluiksi, niin voi saada itselleen joksikin aikaa sen komeimman, mutta suht aivottoman miehen. Rumat 14-20 v naiset vievät suurimman osan miehistä, mutta pian miestarjonta alkaa heillä supistumaan ja katoamaan.

Kauniin ei kannata uskoa ruman juttuja.

Vierailija
15/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on täyttä paskapuhetta! Silloin kun olin hoikka, liikunnallinen ja aivan helvetin timmi niin miehet kohtelivat silti kuin ilmaa. Katsoivat halveksuen, inho heidän kasvoistaan paistoi ihan suoraan eivätkä edes yrittäneet sitä peitellä millään tavalla. Miksi? Koska kasvoni ovat huomattavasti keskivertokasvoja rumemmat, eli ei auta hoikkana oleminen yhtään mitään, treenaaminen ja ulkonäön puunaaminen eivät auta yhtikäs mitään jos kasvot eivät ole kauniit. Tätä on tutkittukin, miehet preferoivat pitkäaikaisiin seurustelusuhteisiin naisia, joilla on viehättävät ja symmetriset kasvot. Rumat naiset kelpaavat vain yhden illan panoksi mutta sellaiseksi en halua, yhdenillan jutut eivät kiinnosta tippaakaan. En halua että minua käytetään hyväksi johonkin hemmetin sääliseksiin.

Vierailija
16/22 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska maailma

Vierailija
17/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile hieman minkä näköinen olet. Mikä sinussa on muka niin rumaa? Hyvin harvoin näen rumia ihmisiä, mutta usein vastaan tulee aika mitäänsanomattoman näköisiä ihmisiä, jotka eivät ole edes viitsineet vaivautua tekemään ulkonäkönsä eteen mitään. Hiukset ovat pitkin päätä, kampausta ei ole, naama on äkäinen tai hyvin totinen, kulmakarvat hoitamattomat, ryhti huono, vaatteet tylsät ja jopa huonokuntoiset jne. He ovat siis täysin tylsiä ulkomuodoltaan. Muutamalla asialla heistä saisi ihan kivoja ja silloin ehkä mukava luonnekin pääsisi paremmin esiin. Menisin rumana siis ensin laadukkaalle kampaajalle ja sitten ystävän kanssa vaatekauppaan. Nämä asiat eivät ainakaan pahenna tilannetta.

Vierailija
18/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisia ne miehet on.

Huutista, naisethan ne tekevätkin paljon aloitteita rumia miehiä kohtaan ja laittavat netissä viestiä rumille miehille. Huhuhuhahahahaha

Vierailija
19/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumakin voi olla seksikäs. Itse pidän erittäin paljon oudomman näköisistä naisista kuten Clemence Poesy tai Uma Thurman.

Uma on muuten hyvä, mutta pelottais liikaa kokoajan että mistä se kohta vetää sen miekan esiin.

Vierailija
20/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellen deGeneres on ruma. Mutta mikä persoona!!! Valloitti itselleen yhden Hollywoodin kauneimmista naisista.

Ulkonäkö ei ole kaikki. Tee sitä, mitä rakastat - hyvä olisi säteilee taikavoimaa ulkonäköösikin.

Millä tavalla Ellen on ruma? Häikäisevän siniset silmät, suht symmetriset miellyttävät kasvot, näyttää aina iloiselta, nauraa paljon, kauniit hampaat jne. Onko hän mielestäsi ruma koska hän on lesbo ja pukeutuu harvemmin mekkoihin ja hänellä on (kauniit) lyhyet hiukset?

http://cdn-media.ellentv.com/2013/10/04/ellen-274x204-1-320x240.jpg

http://cdn-img.instyle.com/sites/default/files/styles/428xflex/public/i…

Jos Ellen on ruma niin meistä 90% on sitten rumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi