Uskaltaisit ajaa autoa jos
voisit saada siitä 200.000:n euron sakot?
Esim jossain tutussa paikassa tietyömaa ja et huomaisi 100:sen sijasta olevan 80:n rajoitus.
Josta tulis sakkoa tuo 200.000€
Kommentit (9)
sinällään hassua että ylinopeutta pidetään pienenä rikoksena mutta kannabiksen polttamista suurena. Ylinopeudessa vaarannetaan muut mutta kannabiksen polttamisessa ei ole sivullisia.
Moni pitää huumausaineen nauttimista pahana rikoksena, mutta kun oikein pohtii niin kyllähän se ylinopeus on vakavempi rikos.
Miksi minä itse ajaisin, mieluummin minä niin suurilla tuloilla palkkaisin autonkuljettajan. Olis nimittäin melko muhkeat tulot, joista tulisi noin pienellä ylinopeudella noin julma sakko.
Ei noilla tuloilla tarvitse miettiä miten sähkölasku saako maksuun, vaikka tulisikin 200 000€ ylinopeussakko.
Vierailija kirjoitti:
sinällään hassua että ylinopeutta pidetään pienenä rikoksena mutta kannabiksen polttamista suurena. Ylinopeudessa vaarannetaan muut mutta kannabiksen polttamisessa ei ole sivullisia.
Moni pitää huumausaineen nauttimista pahana rikoksena, mutta kun oikein pohtii niin kyllähän se ylinopeus on vakavempi rikos.
Huumausaineen käyttö on lähinnä terveydellinen tai sosiaalinen asia. Ei rikosoikeudellinen asia.
Ylinopeus aiheuttaa vaaratilan muille se on selkeästi rikosoikeudellinen asia.
Toki meillä on vielä huumausaineen käyttö rikos, mutta se tulee pian muuttumaan ja narkomaanitkin saavat olla ihmisiä kaikilla samoilla oikeuksilla kuin ylinopeudenkin ajajat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä itse ajaisin, mieluummin minä niin suurilla tuloilla palkkaisin autonkuljettajan. Olis nimittäin melko muhkeat tulot, joista tulisi noin pienellä ylinopeudella noin julma sakko.
Ja summa ois sama kun 200 köyhälle.
Jos tuollaisia tarvitsisi miettiä niin häipyisin tästä yliverotetusta kateellisten tasapäistäjien maasta johonkin paikkaan jossa menestyjiä arvostetaan.
Noilla sakoilla tulot olisivat sitä luokkaa, että kyllä, uskaltaisin.
Kyllä, ei paljon 200 k paina meikäläisen tuloilla.
Uskaltaisin, mutta todennäköisimmin saisin ne sakot kohdassa, jossa 80 km/h nopeusrajoitus alamäessä vaihtuu 60km/h nopeuteen. Niissä poliisit on kytiksellä.