Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kameraan asetetaan kaukolaukaisin?
25.04.2016 |
Minulla on kamera (canon d700 eos niminen ilmeisesti) ja ostin siihen sopivan kaukolaukaisimen/itselaukaisimen. Minulla ei ole käyttöohjetta ja en nyt osaa pistää tähän kaukolaukaisua päälle. Laukaisin on siis tuommoinen pieni läpyskä, langaton, paristolla toimiva. Osaako joku neuvoa? Kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
RTFM
http://gdlp01.c-wss.com/gds/5/0300010905/01/eos-rebelt5i-700d-im-en.pdf