Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministit haluavat omia naisille kaikki mieheyden hyvät puolet, mutta eivät halua ottaa mitään huonoista puolista.

Vierailija
24.04.2016 |

Feministit haluavat että naiset ovat tasa-arvoisia miesten kanssa, mutta säilyttävät silti kaikki naiseuden tuomat etuoikeutensa.

Mieheyden huonot puolet, kuten velvollisuus maanpuolustukseen sekä suurempi syrjäytymisriski, jostain kumman syystä ohitetaan.

Onko tämä nyt sitten tasa-arvoista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää tuli seksi-alueelle...

Vierailija
2/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojat lopettaisivat hölmöt pyssyleikkinsä, maanpuolustukselle ei olisi tarvetta. Eiku ai niin, Troijan Helena alotti vai kuis se meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän perusteella väität, että juuri feministit jotenkin vastustaisivat asepalveluksen tasa-arvoistamista?

Vierailija
4/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pojat lopettaisivat hölmöt pyssyleikkinsä, maanpuolustukselle ei olisi tarvetta. Eiku ai niin, Troijan Helena alotti vai kuis se meni.

Jos Suomen armeija laskisi aseet niin tämä maa ei olisi enää itsenäinen vuoden lopussa.

Vierailija
5/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella väität, että juuri feministit jotenkin vastustaisivat asepalveluksen tasa-arvoistamista?

Pitäisikö sanoa naiset. Koska hehän sitä vastustaa

Vierailija
6/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, feministit ja nimenomaan punaviherfeministithän ne vastustavat yleisen asevelvollisuuden lakkauttamista. Eiku.

Vierailija
7/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. MITEN sä jaksat?

Vierailija
8/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, feministit ja nimenomaan punaviherfeministithän ne vastustavat yleisen asevelvollisuuden lakkauttamista. Eiku.

Jokaisen konservatiivisen oikeisto-keskusta-sedän mielestä nainen kuuluu armeijaan miehen rinnalle. Vai oliks se kotiin leipomaan? Unohtu.

Vierailija
9/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomen armeija laskisi aseet niin tämä maa ei olisi enää itsenäinen vuoden lopussa.

Militantit feministitkö sieltä tunkee rajan yli?

Vierailija
10/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Militantit feministitkö sieltä tunkee rajan yli?

Meillä on tuossa rajan takana täysin mielisairas valtionjohtaja joka hallitsee suurvaltaa. Se nauttisi erittäin suuresti siitä että Suomi laskisi aseet.

Vierailija
11/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kannattavat asevelvollisuudesta luopumista koska tietävät että se on asia joka ei voi koskaan tapahtua.

Tätä maata pitää puolustaa. Eikä sitä voi puolustaa palkka-armeijalla.

Vierailija
12/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, pitäisikö minun nyt omasta tahdostani syrjäytyä, koska olen feministi. Vai mitä tarkoitat?

Itse feministinä olen kyllä harkinnut armeijaan menoa, nimenomaan tasa-arvon takia.

Vierailija
13/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, pitäisikö minun nyt omasta tahdostani syrjäytyä, koska olen feministi. Vai mitä tarkoitat?

Itse feministinä olen kyllä harkinnut armeijaan menoa, nimenomaan tasa-arvon takia.

Miehillä on yhteiskunnassa enemmän etuja, mutta myös enemmän velvollisuuksia. Feministit haluavat kaikki samat edut, mutta ilman samoja velvollisuuksia.

Vierailija
14/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mitä hyvää miesten elämässä muka on? En halua kyllä mitään, mikä on yleisempaa miehillä kuin naisilla, esim. tupakointi, alkoholismi, lyhyempi elinikä, nopeampi rapistuminen, yksinäisyys, sydän- ja verisuonisairaudet, ylipaino, huonommat sosiaaliset taidot, itsesääliin vaipuminen, etäisempi suhde lapsiin, onnettomuusalttius, liikennekolarointi, korkeampi itsemurhariski, asunnottomuus, elämänhallinnan puute...Juu ei kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme