Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä näistä poikien ja tyttöjen eroavaisuuksista...

Vierailija
22.02.2006 |

Mieheni siskon (heillä 4 tyttöä, meillä 1poika & 1tyttö) kanssa juteltiin yhden kerran tästä poikien " kurittomuudesta" ... Meillä erittäin vilkas poika, jota aina itse pidän heidän tyttöihinsä nähden oikeana termiittinä! Noh, hänpä sanoikin että ole onnellinen kun sinulla on poika, tulevaisuudessa pojan kanssa on varmasti paljon helpompaa olla kun teini-ikäisten tyttöjen.... Hänen kokemuksensa mukaan tytöt ovat teini-iässä kaikkein inhottavimpia toisiaan kohtaan ja ilkeilevät ihan avoimesti! Pojat esim koulussa ovat paljon hiljaisempia täällä maalla ja sanoi ihan suoraan että tytöt ilkeydellään ja syyllistelyllään " hallitsevat" melkein koko pientä maalaiskouluamme... Esimerkkinä että syyllistävät melkein kaikesta erästä poikaa joka on aina ollut ennen varsinainen kiusankappale, mutta on nyt " alistunut" tyttöjen käskyn alle eikä uskalla kertoa kenellekään että häntä simputetaan...

Ja kun itse ajattelen kouluaikoja niin olihan se välillä aikamoista kissatappelua se koulunkäynti...

Tässä teille ajattelemista, jotka aina ylistätte tyttöjä ja moititte kaikkia poikia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti tytöt muuttuvat murkkuiässä kaikki samanlaisiksi. Tytöt ovat petoja, joilta kuola valuu suusta, kun pääsee juonittelemaan poikien päänmenoksi. Not.

Tai kenties siellä maalla on niin tylsää, ettei ole muuta tekemistä kuin olla bitch? Täällä kaupungissa lapset ovat sukupuolesta riippumatta ihan mukavia loppujen lopuksi. Murkkujen perimmäinen tarkoitus on kokeilla rajojaan, kukin omalla tavallaan.

Vierailija
2/3 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kasvatusmenetelmätkin kertoo jo paljon.. Sori vaan; mutta te kakskin!! Te siis tiedätte että tytöt on koulukiusaajia -ettekö te imbesillit tee mitään asialle???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala leimaamaan lastani sukupuolen perusteella koulukiusaajaksi ennen aikojaan. Poikia ne oli ne mun kiusaajat ainakin aikoinaan. Omat lapseni olen kasvattanut siihen, että kaikilla ihmisillä on tunteet ja ei saa huomautella piirteistä, jotka erikoisia.