Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini ihmettelee miksen lue kirjoja

Vierailija
24.04.2016 |

Syy: En nauti kirjojen lukemisesta, sillä olen hyvin visuaalinen ihminen ja nautin liikkuvan kuvan katselusta - pidän siis elokuvista.

Miksi tätä on vaikea ymmärtää? Miksi olen monien mielestä tyhmä, kun en lue enkä halua lukea kirjoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä erityisen fiksua kuvaakaan tule, jos ei ole yhtään eläissään lukenut.

Vierailija
2/7 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siitä erityisen fiksua kuvaakaan tule, jos ei ole yhtään eläissään lukenut.

Kaiken mitä minä tiedän politiikasta (enemmän kuin keskiverto ihminen) olen oppinut youtubesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen erittäin visuaalinen ihminen mutta nautin yli kaiken lukemisesta. Ei nämä mitenkään poissulje toisiaan.

Vierailija
4/7 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja lukiessa se kuva/maailma muodostuu pään sisälle, eikä se rajoitu ruudun leveyteen. Kannattaa kokeilla, se on ihan omanlaisensa kokemus. Minä pidän sekä kirjoista että elokuvista.

Vierailija
5/7 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken mitä minä tiedän politiikasta (enemmän kuin keskiverto ihminen) olen oppinut youtubesta.

Youtubesta..?...

Vierailija
6/7 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se lukeminen aika hyvin tukee visuaalisuutta ja varsinkin mielikuvitusta kun saa itse "visualisoida" ja kuvitella tapahtumapaikat, henkilöhahmot ja kaikki yksityiskohdat kerronnan perusteella. :)

Itse olen erittäin visuaalinen ihminen (taiteellinen, luova ja tarkasti ympäristöäni havannoiva) ja rakastan lukemista. Katson toki myös elokuvia, mutta nykyään elokuvat vaan jotenkin kyllästyttää minua. Ja jaksan keskittyä kirjan lukemiseen paremmin kuin elokuvan katsomiseen.

Vierailija
7/7 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta..?...

Katselemalla puheita ja väittelyitä eri aiheista.