Wauw! Olen sanaton.. Kaksi helluntailaista nuorta tyttöä kävi ovellani. Olivat tajuttoman kauniita neitosia!
Yleensä nämä ovella uskontoaan tuputtavat ovat niitä vanhoja naisia, mutta äsken kävi kaksi varmaan alta 2-kymppistä typykkää ja olivat siis aivan helvetin kauniita. Olen ateisti, mutta päätin kutsua heidät sisälle ja kuuntelin lumoutuneena, kun he lukivat minulle raamattua. Sanaakaan en kyllä muista mitä he sanoivat, heh. Toivottavasti ei kuola valunut suunpielestä.
Tarjosin tytöille kahvit uudella kapseli-kahvi-koneellani ja jatkoivat sitten matkaa. Olisipa kaikki jehovat, helluntailaiset yms. hihhulit yhtä nättejä.. Tavallaan kiinnostaa nuori ja uskonnollinen eli siveellinen nainen. Noista tulee varmasti hyviä äitejä ja vaimoja jollekkin onnen pekalle.
-mryouth75
Kommentit (29)
Onneksi he liikkuvat pareittain mennessään pervojen vanhojen miesten koteihin, MrOldandUgly.
Sun pitää saada vähä naista jos kerran pari pimua sun ovella saa munan ylös.
Onnea. Minun ovella kävi kaksi Jehovan todistajaa noin 25-30v naisia. Kutsuin naiset saunaan ja he lukivat siellä minulle Vartiotornia ja pesivät suihkussa vielä selän. Aikoivat tulla käymään uudestaankin.
M33
Olisit pyytänyt neitoja kahville ja laittanut rehellisesti kyrpää pilluun saatana.
Eihän helluntalaiset kierrä ovilla? Oletko varma, etteivät olleet jehovia?
Tosiaan... enpä ole tullut ajatelleeksi, millaisessa vaarassa esim. Nuoret Jehovan todistaja-naiset ovat, kun joutuvat kiertelemään kaikenlaisten pervojen ovilla.
Oi että muistan vieläkin sen ihanan hellarineitosen joka tuli luokseni eräänä syysaamuna. Ovella juteltiin. Kutsuin sisälle ja keitin kahvit. Puoli tuntia myöhemmin oltiin alasti sängyssä rakastelemassa. Ihanat vaaleat hiukset ja tiukka pillu kullin ympärillä puristamassa. Naitiin koko päivä. Aaaaaah.
Vierailija kirjoitti:
Oi että muistan vieläkin sen ihanan hellarineitosen joka tuli luokseni eräänä syysaamuna. Ovella juteltiin. Kutsuin sisälle ja keitin kahvit. Puoli tuntia myöhemmin oltiin alasti sängyssä rakastelemassa. Ihanat vaaleat hiukset ja tiukka pillu kullin ympärillä puristamassa. Naitiin koko päivä. Aaaaaah.
Oon kateellinen!
-mryouth75
Oisit nyt edes tarkistanut netistä ketkä kiertelee ovilla, niin ois voinut olla parempi provo. Hellarit ei kiertele ovilla.
Minunkin opiskelukämpän ovella kävi joskus kaksi parikymppistä jehovan todistajaa ja olivat kyllä todella kauniita neitoja raamatut käsissä, oven suussa tovi juteltiin, haastoinkin heitä hieman heidän taivas-ajattelustaan, eli että sinne mahtuu vain tietty määrä. Olisi vaan pitänyt pyytää sisälle ja keittää vaikka kahvit, vaikkei minusta saisi jehovaa hakkaamallakaan. Samalla minun kävi heitä hieman sääliksi, jos joutuvat kieltäytymään kaikesta hauskasta ja elämään rajoitettua elämää.
Olen itse helluntaitaustainen ja en ole koskaan kuullut, että he kiertelisivät ovilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse helluntaitaustainen ja en ole koskaan kuullut, että he kiertelisivät ovilla.
Nehän nai keskeään tosi nuorena. Seksitaudit kukoistaa ja kehitysvammaisuus. Mielikuvitusolentojen palvojat joutaakin tuhota itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Minun ovella kävi kaksi Jehovan todistajaa noin 25-30v naisia. Kutsuin naiset saunaan ja he lukivat siellä minulle Vartiotornia ja pesivät suihkussa vielä selän. Aikoivat tulla käymään uudestaankin.
M33
Vau. Mulla on Jehovan todistajien raamattu. Tulenko lukemaan?
Mrgeriatric hei. Lopeta jo nuorista haaveilu. Bingosta löytyy sopivaa seuraa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mrgeriatric hei. Lopeta jo nuorista haaveilu. Bingosta löytyy sopivaa seuraa sulle.
Eihän nuorten sulopillujen haaveilemisessä ole mitään väärää. Kukapa mies ei tykkäisi dipata kulliaan 16-18 kesäiseen hunajakoloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuorten sulopillujen haaveilemisessä ole mitään väärää. Kukapa mies ei tykkäisi dipata kulliaan 16-18 kesäiseen hunajakoloon.
Varmaan monikin. Sääli vaan, että tuon ikäiset harvemmin oikeesti nauttii seksistä. En tiedä, oonko joku luonnonoikku mutta mun rakastaja sanoo, ettei ole koskaan nauttinut seksistä kenenkään kanssa, kuten mun kanssa. On siis yli 10 vuotta nuorempi eikä sen todellakaan olis pakko jyystää tällasta vanhaa, yli nelikymppistä kurppapillua ;) On kuulemma vaan niin tiukka, pehmeä ja kostea, ettei mitään rajaa...;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eipä se nyt niin hääppöistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ikäloput pitävät sitten haaveensa itsellään, eikä ahdistele nuoria naisia.
Sinä se sitten jaksat tehtailla näitä provojasi päivästä toiseen...