Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin kuolleita-palstalta bongattua...

Vierailija
23.04.2016 |

76-vuotias nainen kuollut.
Siitä puolentoista kuukauden kuluttua hänen äitinsä, 101 vee, kuoli.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

76-vuotias nainen kuollut.

Siitä puolentoista kuukauden kuluttua hänen äitinsä, 101 vee, kuoli.

Kuollut suruun, kun joutui hautaamaan tuossa iässä oman tyttärensä. Tästä on tehty tutkimuksiakin, usein iäkkäät puolisot menehtyvät pian leskeksi jäätyään, tässä tapauksessa kyseessä oli äiti ja tytär.

Vierailija
2/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Mutta, ehkä hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että kamalinta on haudata oma lapsensa. Varmasti pitää sanonta paikkansa. Toivottavasti säästyn siltä kohtalolta.

Vierailija
4/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oisko vaan kuollu ihan vanhuuteen. Tai siihen ettei kukaan enää maksanut kotipalvelun laskua ja nääntyi nälkään.

Vierailija
5/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella erikoista, että yli satavuotias, kuolee siis niinku tota, miten se nyt sillee? Eiks sitä yleensä eletä tuhatvuotiaaksi muuten omg?

Vierailija
6/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole epäilystäkään, ettei äitini, 88 vee, kuoppaa meitä molempia tyttäriään ja tule vielä perinnönjakoon vaatimaan "osuuksiaan". Äiti on koko ikänsä valittanut miten vanha on, hän on terve kuin pukki, ja yrittää syöttää kaikki läheisensä hengiltä.

Vierailija
7/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo kuoli pian mun isän jälkeen. Hän ikäänkuin luovutti. Toinen poika oli kuollut pari vuosikymmentä aiemmin. Mummo oli vähän yli 80v.

Vierailija
8/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 mihin tämä luovuttanut mummo kuoli?

Vierailija
9/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mummeli. Nauti ruuasta ja nauti äitisi seurasta, vielä kun voit.

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole epäilystäkään, ettei äitini, 88 vee, kuoppaa meitä molempia tyttäriään ja tule vielä perinnönjakoon vaatimaan "osuuksiaan". Äiti on koko ikänsä valittanut miten vanha on, hän on terve kuin pukki, ja yrittää syöttää kaikki läheisensä hengiltä.

Vierailija
10/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa kuoli viikko mummin jälkeen, 90 v. Naimisissa lähes 70 v.

Vierailija
11/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa kuoli jouluaattona ja mummi vuoden päästä jouluaattona. :o

Vierailija
12/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 mihin tämä luovuttanut mummo kuoli?

www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2009091710265076_se.shtml

Olen tunnistanut itsessäni rankkoja fyysisiä oireita suuressa surussani aikanaan.

Vierailija
13/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini kuoli viikko siskonsa kuoleman jälkeen.

Vierailija
14/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella erikoista, että yli satavuotias, kuolee siis niinku tota, miten se nyt sillee? Eiks sitä yleensä eletä tuhatvuotiaaksi muuten omg?

Sarkasmin puutetta mammoilla vai mistä alapeukut? Vai onko teidän pakko romantisoida kuolema, kun se on ihan normaali biologinen fakta että ihminen yleensä kuolee vanhana ja yli satavuotiaat on harvinaista sorttia.

Vierailija
15/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minun mutsini ottaisi tuon ihan puhtaasti voittokilpailuna - että jaksoinpa sinnitellä pidemmälle kuin tyttäreni.

Vierailija
16/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmin puutetta mammoilla vai mistä alapeukut? Vai onko teidän pakko romantisoida kuolema, kun se on ihan normaali biologinen fakta että ihminen yleensä kuolee vanhana ja yli satavuotiaat on harvinaista sorttia.

Ei siinä ole mitään romantisoimista että kuolee suruun. Tuon ikäinen mummeli nyt olisi muutenkin kupsahtanut aika piankin, mutta ei se oman tyttären kuolema varmaan hirveästi asiaa parantanut, vaan ennemminkin vanhus sitten päätti ettei tarvitse enää "sinnitellä" täällä maan päällä kun oma tytärkin on jo lähtenyt.

Vierailija
17/17 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pistää monesti silmään ne kuolinilmoitukset, joissa vanha pariskunta on kuollut samana päivänä tai sitten niin, että toinen on kuollut muutama päivä/viikko toista myöhemmin. Noita näkee melko usein jopa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi