Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä helkkari mun jääkaapissa haisee?

Vierailija
21.04.2016 |

Siellä on sellainen tympeä, paha haju, joka ei ole mun mielestäni minkään yksittäisen ruoka-aineen haju eikä mikään kaapissa oleva siltä haise, kaikki on haisteltu läpi. Heitin varalta pois lähes kaikki säilykkeetkin ynnä muut, ja nyt jäljellä on avaamattomien pakettien lisäksi tuoreita vihanneksia ja juureksia ja margariini. Olen pyyhkinyt kaikki pinnat kostealla, puhtaalla rätillä etikkapitoista puhdistusainetta käyttäen ja tiskannut kaikki irtolokerot. Myös tiiviste on siisti.

Mikä se mahtaa olla? :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
2/4 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pestä jääkaappi sitruuna-etikkaseoksella ja sitten jättää sinne halkaistu sitruuna noin vuorokaudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pestä jääkaappi sitruuna-etikkaseoksella ja sitten jättää sinne halkaistu sitruuna noin vuorokaudeksi.

Ja unohtaa se halkaistu sitruuna sinne jääkaappiin ja seuraavaksi ihmetellä omituista ammoniakinsekaista hajua. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
4/4 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaapin takaseinässä pieni kolo (ja säiliö), johon menee takaseinää pitkin valuva koskeus? Jos sinne säiliöön on mennyt ruoanmuruja ja ne nyt alkaa haista..