Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nettideittimies kertoi

Vierailija
18.04.2016 |

tavanneensa kolmen naisen kanssa ennen minua ja viestejä vaihtelee muutamien kanssa. Sehän on ihan ok. Sanoi, että sitten osa naisista vaan lopettaa viestit yllättäen ja katoavat. No, mies on itsekin tuollainen tai laittaa vaan sitten muut kokemaan samaa. Muuttaa tapaamisen aikaa ja vastaa joskus hyvin viiveellä ihan sen mukaan kuin tuntuu aikaa olevan.Eipä taida kovin tosissaan olla seuranhaussa ainakaan minun kanssani. Ja onneksi tosiaan on tavattu vain muutama kerta ja nekin julkisilla paikoilla. Ei noista saa kuin murheita, jos kiintyy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi nainen eli reilusti yli 40v ja nykyään sinkku. Hyvin vaikea enää edes tutustua uusiin miehiin, kun en käy baareissa tai juuri muuallakaan töitten ja liikunnan ohessa. Nettitapaamisiin ei ole kiinnostusta, tuntuu aika hakuammunnalta löytää edes juttutasoltaan mukavaa seuraa. Ehkä jossain lähettyvillä on mukava mies minulle tai sitten ei ole. Intoa pelailuihin ihmissuhteitten tasolla ei ole pätkääkään. Tuollainen hakeminen ja löysyys ihmisten kanssa ei sovi minulle. Jos kiinnostaa, sovitaan uusi tapaaminen ja ellei kiinnosta, kiitetään seurasta.Onhan näitä kivoja kohtaamisia ollut junissa, kahviloissa jne. ihan ohimennen.Jos on tarkoitettu tavattavaksi uudestaan, järjestyy se kyllä. Tuollainen odotuttaminen ja näennäissitominen ilman vakavaa tarkoitusta satuttaa ihmisiä. Ja loppupeleissä kertoo juurikin näistä playereistä itsestään.Ei heille mikään riitä.

Vierailija
2/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli ihan selvää että mies haluaa minusta vain kaveria ja kuuntelijaa, kun hän kertoi ensitreffeillä tapailevansa muitakin naisia. Toki oletin niin olevan kun kerran nettideittailtiin, tapailin itsekin muita miehiä. Mutta kun hän otti sen puheeksi ja kertoili yksityiskohtiakin, niin tuli heti juuri se kaveri ja kuuntelija-fiilis. En sitten halunnut tavata uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan rehellistä kertoa tapailevansa muitakin, toisaalta jää tunne, että on yksi monista ja sitten valitaan se parhaalta tuntuva. Naisena olen tavannut vain yhtä miestä kerrallaan, ei vaan riitä aika ja kiinnostus moniin suuntiin. Jäänpä odottelemaan sitä kokemusta, että oikeasti kiinnostunut mies kyllä näyttää huomionsa.

Vierailija
4/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavanneensa kolmen naisen kanssa ennen minua ja viestejä vaihtelee muutamien kanssa. Sehän on ihan ok. Sanoi, että sitten osa naisista vaan lopettaa viestit yllättäen ja katoavat. No, mies on itsekin tuollainen tai laittaa vaan sitten muut kokemaan samaa. Muuttaa tapaamisen aikaa ja vastaa joskus hyvin viiveellä ihan sen mukaan kuin tuntuu aikaa olevan.Eipä taida kovin tosissaan olla seuranhaussa ainakaan minun kanssani. Ja onneksi tosiaan on tavattu vain muutama kerta ja nekin julkisilla paikoilla. Ei noista saa kuin murheita, jos kiintyy.

Nih! Miesten miehen löytää vain aamulla vierestään kun on sen yöllä kapakasta pokannut. Kyllä se juomisen lopettaa ja hakkaamistakin vähentää.

Vierailija
5/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mieluummin sinkkuna kuin haahuilijoitten vedätyksessä. Ihmissuhteet ovat tulleet niin vaikeiksi, että parempi olla vain omassa seurassaan. Onneksi on työpaikka ja lapsia.

Vierailija
6/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki viimeisimmästä deitistä viestein: Tavataanko huomenna illalla?- kyllä sopii

-Juhlissa meneekin niin myöhään, että tavataanko jonain toisena iltana?  En vastannut tuohon mitään kuin vasta puoli vuorokautta myöhemmin ja siihenkin vain tyyliin alkoi sataa vettä.

Vierailija
7/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on jännä, kun miehet haluavat vain kuuntelijaa tai seuraa ilman mitään suhdetoiveita. Minulle riittää naisetn seura ja töissä olevien miestyökavereitten kanssa juttelu. Jos lähden treffeille miehen kanssa toistamiseen, oletan kyllä saavani muutakin kuin jutustelua päivän uutisaiheista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme