Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain osakseni ihmettelyä, kun Facebookissa teen aina tasaisin väliajoin..

Vierailija
16.04.2016 |

.. seinäni siivouksen. Poistan siis lähes kaiken.

Minulta tätä kysyttiin että miksi. Ja suuresti ihmeteltiin...

Minä nyt vaan haluan välillä tyhjentää sen! Onko se niin ihmeellistä?
Jotenkin ärsyttää ajatus, että joku kaivelisi sieltä jotain vuosi sitten kirjoitettuja juttuja tms.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, mietin aivan täysin samaa juuri tänä aamuna, että haluaisin tehdä fb "suursiivouksen". :O

Vierailija
2/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, mietin aivan täysin samaa juuri tänä aamuna, että haluaisin tehdä fb "suursiivouksen". :O

Kun tein ekan kerran, siihen meni aikaa monta tuntia .. koska oli juttuja niin pitkältä ajalta. Nyt teen aina kun sille tuntuu, enkö päästä taukoa liian pitkäksi. Juuri katselin niin viimeksi olen tyhjännyt joulukuussa :)

Tuli mieleen että varmaan nämä ihmettelijät olivat käyneet siellä etsimässä jotain tain katsomassa, miten muuten ne olisi huomanneet että tyhjennän seinän ;) ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps itsekin poistan vanhoja juttuja sieltä. Mun mielestä ihan kannattavaa yksityisyyden kannalta. Tuntuu vaivaannuttavalle, että esim. joku uusi tuttavuus kaivautuu mun vuoteen 2009 jolloin ei edes tunnettu.

Vierailija
4/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on paskaa

insta on paskaa

some on paskaa

whatsapp on paskaa

internet on paskaa

kännykät on paskaa

kaikki on nyt paskaa.

Ja vähäjärkiset ihmiset tekee silti innoissaan lapsia tähän maailmaan, aivan kuin mikään maailmassa olisi ei-paskaa.

Kaikki on paskaa, paskaa, paskaa, paskaa. Paska paskempi nykymaailma. Paska, niin paska ettei mitään järkeä. Paskaa sieltä, paskaa täältä. Paska kaikki on paskaa. NIIN PASKAA ettei jaksa. paska. paska paska paska. some ihku some some ihku ihku some paska turpa kii paska paska paska.. paskaaaaaaaaaaa

Vierailija
5/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook on paskaa

insta on paskaa

some on paskaa

whatsapp on paskaa

internet on paskaa

kännykät on paskaa

kaikki on nyt paskaa.

Ja vähäjärkiset ihmiset tekee silti innoissaan lapsia tähän maailmaan, aivan kuin mikään maailmassa olisi ei-paskaa.

Kaikki on paskaa, paskaa, paskaa, paskaa. Paska paskempi nykymaailma. Paska, niin paska ettei mitään järkeä. Paskaa sieltä, paskaa täältä. Paska kaikki on paskaa. NIIN PASKAA ettei jaksa. paska. paska paska paska. some ihku some some ihku ihku some paska turpa kii paska paska paska.. paskaaaaaaaaaaa

Kiva, saanks lainata Facebook seinälle?

Vierailija
6/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps itsekin poistan vanhoja juttuja sieltä. Mun mielestä ihan kannattavaa yksityisyyden kannalta. Tuntuu vaivaannuttavalle, että esim. joku uusi tuttavuus kaivautuu mun vuoteen 2009 jolloin ei edes tunnettu.

Niinpä, mullakin uuden työn myötä nyt uusia kavereita, eipä kuulu niille mitä tein esim. viime kesänä.

Vierailija
7/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mullakin uuden työn myötä nyt uusia kavereita, eipä kuulu niille mitä tein esim. viime kesänä.

Mä tiedän, mitä sä teit viime kesänä.

Vierailija
8/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan tutkinut kenenkään historia Facebookista. Hassu ajatus.

Toisaalta en ole teini tai henkisesti teini. Ehkä silläkin on merkitystä.

Vierailija
9/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, mitä sä teit viime kesänä.

No kerro koska itse en aivan kaikkea muista..

Vierailija
10/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan tutkinut kenenkään historia Facebookista. Hassu ajatus.

Toisaalta en ole teini tai henkisesti teini. Ehkä silläkin on merkitystä.

Ihmiset on sairaan uteliaita oikeesti..

Vierailija
11/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset suhtautuvat hysteerisesti faceen.

Ensin ihmeteltiin miksen ollut siellä.

Kun liityin, ihmeteltiin miksen päivitä mitään "miksei sun sivuilla ole mitään" (ei kiinnostanut).

Kun kyllästyin koko roskaan, ihmeteltiin jälleen miksen enää ole siellä.

Luoja!!

Vierailija
12/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, olen myös laittanut aika paljon päivityksiäni asetukselle, jossa vain minä itse näen tiedot.

Vierailija
13/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti täällä jotkut yrittävät vetää jotain tuplaroolia? Eli eivät halua että historiansa paljastuu? Ei silloin ole puhtaat jauhot pusseissa. Ei voi noukkia rusinoita pullasta.

Vierailija
14/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko oikeasti täällä jotkut yrittävät vetää jotain tuplaroolia? Eli eivät halua että historiansa paljastuu? Ei silloin ole puhtaat jauhot pusseissa. Ei voi noukkia rusinoita pullasta.

Miks sua kiinnostas jonkun sun uuden FB-tuttavuuden vuoden 2014 asiat?

Kerros yksikin syy miks sun pitäisi saada lukea niitä!?

Vierailija
15/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennakoin, enkä kirjoita seinälle mitään.. Miksi jaatte asioita nettiin ja facebookiin, jos ette halua niitä muiden tietoon?

Vierailija
16/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, ihan varmasti "kaikkia" kiinnostaa suuresti sun rohtunut FB-historia. Tai hetkinen, ei sittenkään.

Hankkisit nyt vähän perspektiiviä ajatteluusi. Ihmisiä kiinnostaa oma napa. Juuri kuten sinua tässä turhanpäiväisessä aloituksessasi.

Vierailija
17/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ennakoin, enkä kirjoita seinälle mitään.. Miksi jaatte asioita nettiin ja facebookiin, jos ette halua niitä muiden tietoon?

Kirjoittaminen ja keskustelu on mukavaa! :)

Mutta en mä muitakaan keskusteluja ja jotain läpän heittoo "talleta" mihinkään. Miks sit pitäs Facebookissa olla vuosikaudetjoku

Vierailija
18/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh, ihan varmasti "kaikkia" kiinnostaa suuresti sun rohtunut FB-historia. Tai hetkinen, ei sittenkään.

Hankkisit nyt vähän perspektiiviä ajatteluusi. Ihmisiä kiinnostaa oma napa. Juuri kuten sinua tässä turhanpäiväisessä aloituksessasi.

No huh huh tuntui joitakin kiinnostavan kun niin kovasti päin naamaa tulivat asiaa ihan kyselemään! :D

Ap

Vierailija
19/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sua kiinnostas jonkun sun uuden FB-tuttavuuden vuoden 2014 asiat?

Kerros yksikin syy miks sun pitäisi saada lukea niitä!?

Omituinen asenne.

Vierailija
20/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin yhdessä todella vaikeassa elämäntilanteessa päivityksiä ja laitoin pari kuvaakin, sit muutaman kk:n päästä poistin kun koin, että tuli paljastettua liikaa ja jaettua liikaa itsestään... syvä katumus tuli :(

Mutta ei sille enää mitään voi. Silloin vain tuntui, että pakko purkaa suurta ahdistusta ihan mihin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi