Parhaat Smoothie-reseptit jakoon
Nyt on niin, että meille tuli blenderi. En ole ihan varma, olenko innoissani jälleen yhdestä keittiöön tulevasta vempeleestä, mutta aion antaa vekottimelle mahdollisuuden. Onneksi on sentään ihan kivannäköinen. :) Netti on pullollaan smoothie-ohjeita mutta kysyn nyt arvoisalta av-raadilta: paljastakaahan parhaat reseptinne!
Aloitteleva smoothaaja kiittää!
Kommentit (7)
Banaania, jäisiä mustikoita, rahkaa, kaurahiutaleita, kookosöljyä ja appelsiinimehua
Mun suosikki. Joskus vaihdan kaurahiutaleet chiahyytelöön.
Mä ostin jokunen vuosi sitten blenderin,johon tuli mukaan mehu/smoothiekirja. Siellä oli tämmönen ohje: 3dl soijajugurttia ja 1 avokaado. Oli iha sika hyvää! Mä en ainakaan jaksa aina juoda jostain hedelmistä/marjoista tehtyä smoothieita.
Banaani, omena, selleri, pinaatti ja taateli. Sellerin voi hyvin jättää pois.
Itse laitan aina kourallisen jotain marjoja pakkasesta (mansikka on lemppari), puolikkaan banaanin, 125grammaa maitorahkaa, leseitä ja maitoa sopivasti niin, että koostumuksesta tulee löysähkö.
Tuo on ollut mun aamupala jo muutaman vuoden.
Avokado, kiivi, pätkä kurkkua, viherjauhetta ja omenamehua. Limen mehu jos löytyy.
1 banaani, 1 desi mustikoita, 1 desi mansikoita ja maitoa/mehua oman mieltymyksen mukaan, siis niin että pitääkö löysästä vai tuhdimmasta