Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En elä mää, jota haluaisin.elä

Vierailija
30.06.2008 |

Meillä on yritys, joka työlistää sekä minut että puolisoni. Kuten yrittäjillä yleensäkin, työ määrää käytännössä miten eletään. Perhe tulee vasta toisella sijalla, ainakin meillä.

Tämä vuoden aikana minulle on valjennut, että en halua tehdä tätä työtä eläkeikään saakka. Mies ei asiaa ymmärrä, hän on kasvanut tähän ja on unelmaduunissaan. En voi tuosta vain ripustaa haalaria naulaan, sillä mies ei selviä yksin.

Olen niin puhki ja väsynyt tilanteeseen. Tuntuu kuin olisin saanut jonkinlaisen tuomion elämääni. Minulla on "omakin" ammatti, joka houkuttelisi kovasti. Mitä mä teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. Meillä tosin mies on sen verran minua kuunnellut että voin hakea opiskelupaikkaa ja mikäli sellaisen saan, voimme tehdä jotain muutoksia suuntaan taikka toiseen. (Kova hinku akateemiseen ammattiin)

Mies puolestaan ei oikein tiedä vielä mitä tahtoo, mutta eiköhän sekin aikaa myöden tässä selviä. Ongelma meillä on se, että lomia ja vapaapäiviä ei oikein voi pitää kun silloin ansiot menevät sivu suun. Sen verran on velkaa ja talous tiukilla ettei töitä oikein voi tekemättä jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla