Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Firma väittää, että varastin asiakkaan

Vierailija
15.04.2016 |

Mulla on oma toiminimi, jonka lisäksi teen lisäkeikkaa vuokratyöfirmalle. Helmikuussa kävin yhdellä keikalla, ja meillä synkkasi asiakkaan kanssa todella hyvin. Asiakaskin mainitsi tästä. Juteltiin, keskustellessa selvisi että voin tarjota asiakkaalle saman palvelun halvemmalla oman yritykseni nimissä ja jätin hänelle mun esitteitä. Hän siirtyi mun asiakkaaksi ja olen nyt tehnyt hänen luonaan töitä helmikuun lopulta asti.

Nyt tuli vihainen puhelu siitä firmasta, jonka tuo kyseinen asiakas oli alunperin. Sieltä ollaan sitä mieltä, että varastin heidän asiakkaansa. Ensimmäinen tekemäni keikka oli asiakkaan ensimmäinen ostama käynti, eli firmasta ei ollut kukaan työntekijä käynyt asiakkaan luona vaan hän on minun asiakkaani. Tämä toinen yritys on vähän isompi toimija, eikä tämä asiakas ole varmaan hirveästi mitään pois heidän pussistaan.. Firmasta ilmoitettiin, että he ovat seuraavaksi yhteydessä tuohon vuokratyöfirmaan jonka leivissä olen. Mitäköhän tässä tilanteessa pitäisi tehdä..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokrafirman sopparissa kilpailukielto?

Vierailija
4/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sopimukseksi sanoo? Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että tietoisesti olet markkinoinut niin, että asiakas siirtyy sinulle?

Mutta jos sopparissa ei ole mainintaa, ei kai sitten ole mitään hätää.

Vierailija
5/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on asiakkaan varastamista

Vierailija
6/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä siellä ekalla kerralla omissa nimissä käynyt, joten selvä tapaus..

Vierailija
7/7 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tuntuu oudolta, että sinulla on oma firma ja teet samaa hommaa myös vuokrafirman kautta jollekin toiselle yritykselle. Käytännössä teet siis tuntihommia omille kilpailijoillesi ja tuossa tilanteessahan sinun on hyvin helppo varastaa heiltä asiakkaita halutessasi. Sopimuksista sitten riippuu, onko tuollainen toiminta kiellettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi