Minkä ikäisenä laitoit ensi kertaa parisuhteen ja kumppanin kaveriporukan ja ystävien edelle
Kommentit (11)
Silloin kun aloimme seurustella, 17-vuotiaana.
20-vuotiaana, kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Nyt käydään jo puolivälissä viittäkymmentä :)
Kun seurustelin ensimmäistä kertaa 19-vuotiaana.
19-vuotiaana, tapasin myös mieheni silloin. Ja tietysti samanikäisenä mies oli armeijassa, eli silloin kun oli kotona, olin hänen kanssaan piste.
Yksi ystävä ei tätä pystynyt sulattamaan, muille oli itsestään selvää, että olen miehen kanssa silloin kun siihen on mahdollisuus.
Minulla on onneksi hyviä ja joustavia ystäviä. Keskenään ollaan aina ymmärretty perheen, koulun ja työn tuomat rajoitukset. Paitsi tuo yksi, joka nyt on sitten jossain omissa samanhenkisissä piireissään.
Vierailija kirjoitti:
Kun seurustelin ensimmäistä kertaa 19-vuotiaana.
Niin ja tätä ennenkin laitoin perheen ja sukulaiset kaverien edelle. Vakituiset tyttö- ja poikaystävät kuuluu näihin :)
Nelonen
Ei ole tullut tarvetta. Hyvin on riittänyt aikaa sekä puolisolle että ystäville.
Ei ole sitä päivää vielä tullut.
t. Juha, 37 v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitä päivää vielä tullut.
t. Juha, 37 v.
Säälittävää.
Olet niitä perheellisiä miehiä, joiden pitää päästä säännöllisesti mökille viettämään laatuaikaa kavereiden kanssa. Ja varmaan pelaat pleikkaakin?
17veenä tavatessani nykyisen aviomieheni. Nuori toki olin mutta ystävien kanssa läheisiä ollaan edelleen :)