Raskaana olevat, onks kellään ollut samanlaista?
Oon raskaus viikolla 34 ja joka paikkaan koskee. Niskoihin, jalkoihin ja selkää särkee jatkuvasti. Käyn päivittäin ulkoilemassa, pystyn kyllä ihan normaalisti siivoamaan mut sen jälkeen se kipu on jotain aivan hirvittävää särkyä :/ en tiiä onks tää kolotusta vai mitä, mut voiko tätä hellittää jotenkin?
Kommentit (5)
Tuttua nuo kaikki kivut täälläkin (+siihen päälle turvotukset yms.), neuvolassa sanoivat et kipuun voi käyttää paracetamolia, mut tuntuu hölmöltä popsia jotai särkylääkettä jatkuvasti. :/
Rv 37 meneillään, toivottavasti synnytyksen jälkeen helpottaa :P
Tsemppiä!
Mulla särki ja kramppas joka paikka, kuumeinen olo vaik ei ollut kuumetta. Panadol, magnesium ja kalsium autto, loppui heti synnytyksen jälkeen.
Mullon päänsärkyä, joka johtuu ihan vaan siitä, että selkä ja niskat on jumissa, kun en voi nukkua kuin yhdessä asennossa. Selnäsärkyä oli jo ennen raskautta, mutta nyt se painottuu entistä enemmän lantion ja alaselän alueelle. Jo lyhyt aika kovalla alustalla seisoessa saa selkäsäryn pahenemaan kovasti, samoin kumartelut ym. Ja tuo kipu alkaa mullakin vaivaamaan nimenomaan levossa, liikkeessä sitä ei niinkään huomaa. Näin on ollut jokaisessa raskaudessa, nyt odotan neljättä. Heti synnytyksen jälkeen helpottaa huomattavasti.
juu mulla oli samaa ja saunomine ja lämpimät suihkut autto