Anoppi löhöää eläkkeellä
Anoppini jäi 66v eläkkeelle. Hänellä oli kiva työ ja matkusteli maailmallakin. Minua ärsyttää kun hän nyt eläköityneenä vain löhöää. Hoitaa hitaasti kotiaan ja laittaa ruokaa apelle. Hän nukkuu päivälläkin ja katsoo telkkaa. Tekee ehkä puolen tunnin kävelyn. Hänellä ei ole hoidettavia mutta ärsyttää kun joku pääsee noin vähällä ja elää verorahoilla. Itse ponnistelemme veloissa eikä anoppi ole tarjonnut apua.
Kommentit (9)
Ponnistelkaa te vain, niin hänkin on ponnistellut. Jospa teidänkin vuoronne tulee joskus löhötä.
Mistä lähtien eläkkeet on maksettu verovaroista?
Mitäpä se aloittajalle kuuluu miten eläkeläinen aikaa viettää? Provolta haisee..
Vierailija kirjoitti:
Onko tää provo?! Kyllä eläkeläinen saa tehdä just mitä itse haluaa!
Onhan tämä.
Anoppi on työuransa jo tehnyt ja eläkkeensä ansainnut, hänellä on täysi oikeus viettää eläkepäivänsä haluamallaan tavalla. Vaikka sitten löhöillen.
Te taas, opetelkaa järjestämään asianne. Elämä on pitkälti valintoja.
Kuulostaa ihanneanopilta. Minulla on anoppi joka vahtii muiden tekemisiä, käy tarkastamassa jatkuvasti koko tienoon pihat, verhot ja pyykit narulla (jos sade yllättää eikä joku ottanut pyykkejä pois! ! ! ), joten noin omissa oloissaan, omaan elämäänsä tyytyväinen oleva anoppi olisi minulle enemmän kuin tervetullut.
Outoa, että ap:n mielestä anopin pitäisi auttaa? Miksi? Ettekö aikuiset ihmiset selviä ilman apua?
Onko tää provo?! Kyllä eläkeläinen saa tehdä just mitä itse haluaa!