Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinä käytät liian pieniä kenkiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Kengät on mallista ja merkistä riippuen 39-41.

Vierailija
2/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana turhamaisuussyistä. Ei kai muuta syytä voi olla? Jalkani oli 38, mikä oli aivan sopusuhtainen 167-senttiselle naiselle. 

Silti piti ahtautua 37:n kenkiin ja usein kärsiä känsien kanssa. Känsiä pahempia vaurioita en ehtinyt saada siihen mennessä kunnes järkiinnyin. Nyt tuntuu idiotismilta tuollainen. Toki urheilukengät silloinkin olivat oikeaa kokoa, mutta juhlakengät ja monet muutkin "pikkukengät" väärää kokoa ostin. 

Nyt jalka on iän (53v.) ja raskauksien myötä 39 ja käytän juuri sopivia kenkiä yhtään mukavuudesta tinkimättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan käytä liian pieniä. Mulla jää kärkeen 2cm tilaa. Ja tuossahan oli, että 1.5cm. Mutta mulla onkin leveä jalka ja paksunilkka.

Vierailija
4/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään käytä liian pieniä. Jalkani ovat minulle kalliit!

Vierailija
5/10 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän useimmiten liian suuria kenkiä eli kokoa 36. Koon 35 aikuisten kenkiä on liki mahdoton löytää kohtuuhintaan Suomesta.

Vierailija
6/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengissä on vain mahdotonta käyttää kenkää, jos kärkeen jää vapaata tilaa 1,5 cm. Jalka liukuu alas eikä kenkä pysy jalassa.

Mutta luulen, että jalkaterapeutti ei pidä korkokenkiä kenkinä ollenkaan :D

Vierailija
7/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän useimmiten liian suuria kenkiä eli kokoa 36. Koon 35 aikuisten kenkiä on liki mahdoton löytää kohtuuhintaan Suomesta.

Sama juttu! Aina saa pelata pohjallisten kanssa ja korkkarit on pakko tilata muualta. 

Vierailija
8/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat on eri kokoiset. Tällä hetkellä toinen lenkkari liian pieni. Sen huomaa vasta parin viikon käytön jälkeen.

Vierailija
9/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Mulla on tapana ostaa oikean kokoiset ja mukavan tuntuiset kengät. Kengän kokomerkinnät tosin vaihtelevat lestin ja valmistajan mukaan. Kumisaappaat on mulla kokoa 38 ja yhdet kapeat juhlakengät kokoa 41. Suurin osa kengistäni on kuitenkin kokoa 39-40.

Vierailija
10/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlakenkäni ovat yleensä hiukan liian pieniä esteettisistä syistä. En halua lampsia rumissa kengissä juhlissa. Arkikengät eivät ole ikinä liian pieniä. Niissä mukavuus menee ulkonäön edelle.