Tuntuko sinusta koskaan siltä kuin olisit miehellesi pelkkä hänen halujaan tyydyttämään pakotettu seksiorja?
Kommentit (18)
Ei kuulu normaaliin parisuhteeseen tuollainen.
Olen miettinyt samaa. Jopa satuhäissä pappi ilmoitti naisen olevan velvollinen aina miehen tahtoon seksis, sama ajattelutapa on kaikissa maailman kulttuureissa. Monet naiset sanovat harrastavansa seksiä vain miehen takia.
Ei tunnu. Miehestäni saattaa kyllä tuntua siltä. Hänelle riittäisi kerta kuussa, minulle ei.
Sopis varmaan miehelle mutta mä olen tosi huono seksiorja :D
En henk.kohtaisesti haluaisi ikinä olla naisen kanssa joka ajattelee noin, tuntisin itseni raiskaajaksi enkä pystyisi elämään sen ajatuksen kanssa. Joten tulevaisuudessa voitteko naiset kertoa, jos ajattelette tai tunnette noin, sillä haluan olla naisen kanssa jolle seksi on kiva ja positiivinen juttu.
Ei kyllä ikinä. Ei todellakaan. Enemmänkin saisi olla kun nyt on vaan noin kerta viikossa :( tylsää
Yöelämässä tunnen olevani vain klovni ja viihdekone naisten bordelleissa eli yökerhoissa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Yöelämässä tunnen olevani vain klovni ja viihdekone naisten bordelleissa eli yökerhoissa.
Tajuisit nyt rassukka pysyä poissa ihmisten ilmoilta ja tyytyä siihen omaan käteesi, kaikille parempi vaihtoehto eiks jeh? Problem solved.
En todellakaan 😃
Tuo ei olis normaaliakaan 😔
Kyllä. Minun pyynnöstäni mies aina välillä käyttäytyy niin. Parasta<3
Onneksi olen saanut olla naisten kanssa jotka ovat myös tykänneet seksistä. Koko aloituksen ajatus tuntuu sairaalta ja perverssiltä, toivotaan että myös tulevaisuudessa saan olla naisten kanssa jotka pitävät seksistä. En voisi ikinä kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa joka ajattelee noin, en ole itse mielisairas joten tuollainen ei kiinnosta.
Kaikki ei tykkää sadomasoleikeistä, mutta ne jotka tykkää on se ihan cool ja okei. Tuo on noiden leikkien joku alalaji käsittääkseni, piiska viuhuu, sidontaa jne..
No kaikissa suhteissani on kyllä ollut sellainen olo että olen joku käyttöesine jonka arvo riippuu siitä miten helppo käyttöinen on.
On ollut implikoitavissa sellaistakin että esineenä tai laitteena on viallinen jos on jotain omia mielipiteitä tai mitään omaa tahtoa.