Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita syrjäytyneitä yli nelikymppisiä?t.ammattivalittaja

Vierailija
13.04.2016 |

Löytyykö muita? mitä teette päivisin?

Kommentit (15)

1/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jonkin verran aikaa siihen, mutta nyt yli kolmekymppisenä vietän aikaa netissä, katson sarjoja ja pelaan tietokonepelejä. Tämän palstan löytäminen kaduttaa.

Vierailija
2/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän minä lojun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm kirjoitti:

Vielä jonkin verran aikaa siihen, mutta nyt yli kolmekymppisenä vietän aikaa netissä, katson sarjoja ja pelaan tietokonepelejä. Tämän palstan löytäminen kaduttaa.

Sama juttu. Päivät vaan menee aika samalla lailla.ap

Vierailija
4/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällähän minä lojun.

Ok. Oletko  työtön vai muuten vain kotona?ap

Vierailija
5/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä muka olet ap syrjäytynyt, kun sulla on mies ja lapsikin? Työtön olet, sen tiedän aiemmista kirjoituksistasi, mutta kyllä minusta syrjäytymiseen tarvitaan jotain muutakin.

Itsekin koen olevani ehkä enemmän syrjäytynyt kuin sinä, silti vaikka minulla on työtä. Minulla nimittäin ei ole puolisoa, lapsia eikä yhtään muutakaan ihmissuhdetta. Minua ei tosin tämä erityisemmin haittaa, eli olen syrjäytymistilaani tyytyväinen.

Vierailija
6/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm kirjoitti:

Sama juttu. Tämän palstan löytäminen kaduttaa minuakin. Olen miettinyt miten se tapahtui...Olen liian koukussa tähän. Menee liikaa aikaa palstaillessa 😡 ..😔

Töissä käyn kuitenkin ;)

Vierailija
7/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172 cm kirjoitti:

Sama juttu. Päivät vaan menee aika samalla lailla.ap

juu se on kyllä huomattu..

Vierailija
8/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mulla on valtava väsymys iskenyt viime kesän jälkeen ja tämän ajan olen lähinnä vain lojunut.

Iltaisin onneksi sentään harrastan kuntoilua.

Ennen tätä mun väsymystä siivosin joka päivä. Pesin ahkerasti pyykkiä ja sain ne myös kaappeihin. Sisustin. Lenkkeilin pitkiä lenkkejä. Leivoin. Tein itse välipalat ja leivät lapsille. Tein usein erikoisia ruokia. Laitoin pihaa. Pesin auton kerran viikossa. Hain netistä ruokaohjeita ja touhusin niiden ohjeiden kanssa ja kehittelin uusia. Shoppailin. Kävin kirjastossa. Haravoin syksyisin ja keväisin mökin pihan ja rannan. Kävin pitämässä anopille seuraa. Luin kirjoja ja katselin tallennettuja ohjelmia. Olin tällä palstalla.

Nykyään lähinnä olen vain tällä palstalla.

Vierailija
9/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä muka olet ap syrjäytynyt, kun sulla on mies ja lapsikin? Työtön olet, sen tiedän aiemmista kirjoituksistasi, mutta kyllä minusta syrjäytymiseen tarvitaan jotain muutakin.

Itsekin koen olevani ehkä enemmän syrjäytynyt kuin sinä, silti vaikka minulla on työtä. Minulla nimittäin ei ole puolisoa, lapsia eikä yhtään muutakaan ihmissuhdetta. Minua ei tosin tämä erityisemmin haittaa, eli olen syrjäytymistilaani tyytyväinen.

Syrjäytynyt sillä lailla ettei mulla ole ikinä ollut työpaikkaa joskus jotain lyhyitä työkokeiluja on ollut. Ei siis työn tuomaa sosiaalista verkostoakaan eikä ystäviä lainkaan.ap

Vierailija
10/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällähän minä lojun.

Työkyvyttömyyseläkkeellä, yksin ilman sosiaalisia kontakteja.

Vierailija
11/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mulla on valtava väsymys iskenyt viime kesän jälkeen ja tämän ajan olen lähinnä vain lojunut.

Ennen tätä mun väsymystä siivosin joka päivä. Pesin ahkerasti pyykkiä ja sain ne myös kaappeihin. Sisustin. Lenkkeilin pitkiä lenkkejä. Leivoin. Tein itse välipalat ja leivät lapsille. Tein usein erikoisia ruokia. Laitoin pihaa. Pesin auton kerran viikossa. Hain netistä ruokaohjeita ja touhusin niiden ohjeiden kanssa ja kehittelin uusia. Shoppailin. Kävin kirjastossa. Haravoin syksyisin ja keväisin mökin pihan ja rannan. Kävin pitämässä anopille seuraa. Luin kirjoja ja katselin tallennettuja ohjelmia. Olin tällä palstalla.

Oletko pitkään ollut vain kotona? mä saan aina paljon aikaiseksi kotonakin kun olen jossain työkokeilussa, se piristää että tavallaan tuntee olevansa osa yhteiskuntaa ja se sitten auttaa kotihommiinkin. Nyt kun olen vain ollut vuosia kotona niin teen ruuan, siivoukset yms pakolliset mutta en juuri enempää.ap

Vierailija
12/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällähän minä lojun.

Työkyvyttömyyseläkkeellä, yksin ilman sosiaalisia kontakteja.

Tuossa tilanteessa on varmasti tosi yksinäistä.ap

Vierailija
13/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Vierailija
14/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitkään ollut vain kotona? mä saan aina paljon aikaiseksi kotonakin kun olen jossain työkokeilussa, se piristää että tavallaan tuntee olevansa osa yhteiskuntaa ja se sitten auttaa kotihommiinkin. Nyt kun olen vain ollut vuosia kotona niin teen ruuan, siivoukset yms pakolliset mutta en juuri enempää.ap

Olen ollut vuosia kotona. Mulle taas kaikki kurssit sun muut taas aiheuttaa stressiä ja huonosti nukuttuja öitä, koska olen niin metsittynyt, joten olen vain entistä väsyneempi niiden jälkeen.

Vierailija
15/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosia kotona. Mulle taas kaikki kurssit sun muut taas aiheuttaa stressiä ja huonosti nukuttuja öitä, koska olen niin metsittynyt, joten olen vain entistä väsyneempi niiden jälkeen.

Minä taas nautin sellaisesta, näkee päivisin ihmisiä ja saa juttukavereita.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä