Eilen katselin kun nainem juoksi persposket vilkkuen.
Kannattaa tarkistaa ne juoksutrikoot peilin edessä syväkyykyssä hyvässä valaistuksessa ja katsoa näkyykö iho läpi.
Tästä naisesta näin selvästi että alla oli mustat stringit jotka meni persvakoon ja vaaleat pakarat paistoivat kuin olisi tavalliset ohuet sukkahousut olleet päällä. Kangas venyy pulleitten pakaroitten päällä vaikka edestäpäin näyttäisikin normaalilta peittäviltä housuilta.
Kommentit (7)
Nainen olen ja havainnon tein ohimennen autolla ajaessani. En usko että tämän naisen oli tarkoitus esitellä pakaroitaan kaikille.
Juuri näiden naisten trikoiden takia näin miehenä on vaikea pitää ajatukset siveellisinä ja katse neutraaleissa asioissa
Etenkin isot, pyöreät keinuvat peput nostaa elimen väkisin pystyyn, vaikka asiaa yrittäisi olla ajattelematta.
Kuntosali on vielä pahempi jos pyöreäpeppuinen nainen venyttelee tai nostaa jotakin maasta.
T. Kaikki kunnia trikoille - eikä tosiaan haittaa vaikka näkyisi läpikin
Aloittajan tapaan minäkin olen katsellut trikoonaisia
Namnam
Vierailija kirjoitti:
Nainen olen ja havainnon tein ohimennen autolla ajaessani. En usko että tämän naisen oli tarkoitus esitellä pakaroitaan kaikille.
En olis niinkään varma. Jotkut kun tykkäävät esitellä itseään.
Ei sitä aina tajua katsoa tai housut kuluneet ajan mittaan. Itse näin joskus kassajonossa valkoisiin trikoisiin sonnustautuneen naisen, jonka mustat stringit loisti läpi. Siinä mietin kyllä, että voiko olla enää vahinkokaan.
Oliko muna toisessa kädessä, kun kirjoitit tämän, urheiluvaatepervo?