Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Uusi kuumeilija joukossanne!***

21.02.2006 |

Täällä tuntuu olevan mukavaa porukkaa. itse olen kuumeillut jo vuoden ja nyt tammikuussa aloitetttiin yrittäminen. toiveikkaana ollaan, mutta ekat luonnolliset menkat tuli kyllä, niitä vähän kyllä osasin odottaa. Nyt taas yritetty ja piinaviikot alkaa...On tää odottamista..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa kirjoittelemaan vaikkapa tuonne ensikoiden joukkoon, siellä on todella mukavaa porukkaa (ja varmasti kaikissa muissakin ryhmissä)! Me kaikki siellä kuumeilemme ensimmäistä lasta. Ymmärsin että teilläkin on ensimmäinen vauva toiveissa?

Vierailija
2/3 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ensimmäistähän täällä yritetään kovasti.Tosin vasta toinen ovulaatio takana pillereiden jälkeen. Piinaviikot taas aluillaan..Onko täällä minkä ikäisiä ensimmäistä lasta yrittäviä ihmsiä yleensäkin?Tunnen oloni kovin nuoreksi kun nykyään lapsia tehdään niin myöhään.

On tämä kuumeilu kyllä kivaa! =)

Sillä fiiliksellä tässä ollaan että ihan heti ei välttämättä tärppää, mut silti sitä vaan toivoo kuitenkin että jospa kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla kaiken ikäsiä kuumeilijoita löytyy, nuorimmat joihin olen " törmännyt" ovat olleet 18-19 vuotiaita, ja saattaahan niitä nuorempiakin olla. Itse olen vm-82. Kiva että on eri ikäistä porukkaa, yhteinen puheenaihe yhdistää melko paljon ;)