Laihdutin vahingossa naisen ruokavaliolla.
Kärsin kovista vatsakivuista ja olin aamulla hyvin väsynyt noustessani. Eilen minulle selvisi karu totuus...
Kalorilaskuriin olikin lyöty vahingossa nainen oletus sukupuoleksi. Selvisi että kokoiseni 28vuotiaan naisen, joka on 192cm pitkä ja painaa 89kiloa, peruskulutus (koomakulutus) on vain noin 2000kcal, kun taas minulla se oli 2300kcal.
Kahtenakin päivänä kävin reippaalla lenkillä ja pidätin kulutuksen 1500kcal:ssä, koska arvioin että näin pitäisin vajeeni maltillisessa 800kcal. Toisin kävin. Sainkin nyt tietää kärsineeni ylitse kaiken ja vaje olikin 1100kcal:lää. Ihmekkös että olikin nälkä.
Aion pudottaa painoindeksini 23:een, Siksi pudotan muutaman kilon n.4kiloa yhteensä.
Onneksi näin mieheni voi sittenkin vähän enemmän syödä kuin nainen. Jos haluan syödä suklaata (mitä hyvin harvoin teen), voin 50g enemmän kuin hän, tasoittaakseen eron.
Eilen kävin 9km:n lenkillä enkä tehnyt muuta. Arvoin alakanttiin laskurin kautta kulutuksen n.2850kcal:n. Silti 3000kcal voi olla oikea ja tulostahan vaaka näyttää.
Kommentit (3)
Laihdutit naisen? Miten se tapahtuu?
"Onneksi näin mieheni voi sittenkin vähän enemmän syödä kuin nainen."
Miehesi? Aha, olet siis homokin.
Kcal:lää? Siis kilokalorilää?