KEKE ON YKKÖNEN! :D
Kommaritoimittajille vaan luukurkkuun.. ruikuttakoon perseaukiset keskenään.
Kommentit (15)
Keke oli uskomattoman ylimielinen ja setämäinen, hihat kärysi heti, kun kosketeltiin jotain hänelle epämieluisaa aihetta. Mulle Keke ei ole ykkönen, ei ole koskaan ollutkaan. Moukka, mikä moukka.
Vierailija kirjoitti:
Keke oli uskomattoman ylimielinen ja setämäinen, hihat kärysi heti, kun kosketeltiin jotain hänelle epämieluisaa aihetta. Mulle Keke ei ole ykkönen, ei ole koskaan ollutkaan. Moukka, mikä moukka.
Mitä v*ittua mitkään panamapaperit jollekin suomalaiselle toimittajalle kuuluu? Mies on asunut jo kymmeniä vuosia Monacossa. Ei suomalaisuus saa olla elinikäinen rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän.
Onhan sulla niitä aivan eri suuruusluokan saavutuksia kuin Kekellä, joten on varaa arvostellakin.
Toimittajan typeryyttä ja huomionhalua. Keke asuu veroparatiisissa, miksi saisi etua toisesta vastaavasta?
Minäkin olisin suuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*ittua mitkään panamapaperit jollekin suomalaiselle toimittajalle kuuluu? Mies on asunut jo kymmeniä vuosia Monacossa. Ei suomalaisuus saa olla elinikäinen rangaistus.
LOL, ja jätkä jaksaa ruikuttaa Putinin kaverien rahoista.
Kyllä ne kuuluu sulle vielä aika vitusti vähemmän kuin Keken massit.
No ei ole kuulkaa pikku kapitalistisiat noin. Nicolla on kaksoiskansalaisuus, Saksan ja Suomen, ja juuri hänen veroparatiisikähminnöistään MOT:ssa oli puhe. Mä ymmärrän, debiileille asian ymmärtäminen on vaikeaa, mutta älkää sitten soittako suutanne, kun ette mitään mistään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL, ja jätkä jaksaa ruikuttaa Putinin kaverien rahoista.
Kyllä ne kuuluu sulle vielä aika vitusti vähemmän kuin Keken massit.
Ja mistäkö tiedän, että se ruikuttaja olet sinä?
Kellään muulla ei ole tuollaista naukuvaa kirjoitustyyliä - se on helposti tunnistettavissa :D
Tulee mieleen punapäinen ja kimeä-ääninen pieni mies hahah
Eihän tuo toimittaja saanut mitään selville! Teki itsensä naurettavaksi. No, pääsipä lämpimään lomamatkalle meidän verorahoilla. Tuskinpa lensi turistiluokassa.
On mennyt ohi, mihin haastatteluun tai uutiseen tämä ketju rakentuu?
Nuo formulakuskit vain saastuttavat maapalloa typerällä ja lapsellisella harrastuksellaan ja jos tulot voidaan viedä veroparatiisiin, se on löperön verotuspolitiikan tulos. Miksi noilla saa olla edes Suomen kansalaisuus? Olkoot siellä veroparatiisissaan kirjoilla.
Samat oikeudet pitää tietysti olla muillakin. Perustakaamme kaikki yhtiö Panamaan ja laskuttakaamme palkkamme sinne, kuten Rosbergin poikakin tekee.
Aivan oikein Keke käsitteli tuota ylen kommunisti akkaa joka kyttää ainoastaan muiden asioita, tässä tapauksessa Keken ja Nicon, asioita jotka eivät hänelle kuulu, eivätkä kyllä kenellekään muullekaan.
Olisi ihme jos tuossa tilanteessa ei tuntisi ainoastaan syvää halveksuntaa, vielä kun kyseessä oli valheiden levitys- ja aivopesuinstituutti yle.
haluisin kuulla kun toimittaja tivaa Räikköseltä sen osuutta. :D