Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ THE AFFAIR-SEKSIÄ EILEN!!??

Vierailija
11.04.2016 |

Sängyssä makasi selällään jalat yhdessä tämä jätetty nainen ja mies lykki häntä (minne?) ja sitten vasta levitti naisen haarat ja työnsi sisään kun oli tulossa..mitäääh. hieroiko se vaan itteensä naista vasten multa meni nyt ihan ohi tämä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se oli jossain tosi syvällä jo ennen sitä.

Vierailija
2/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä makasi selällään jalat yhdessä tämä jätetty nainen ja mies lykki häntä (minne?) ja sitten vasta levitti naisen haarat ja työnsi sisään kun oli tulossa..mitäääh. hieroiko se vaan itteensä naista vasten multa meni nyt ihan ohi tämä..

Ensi yönä? tulee uusintana, tallenna ja katso hidastettuna tai analysoi kuva kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä täällä muutkaan mitään tiedä

Vierailija
4/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi yönä? tulee uusintana, tallenna ja katso hidastettuna tai analysoi kuva kerrallaan.

Joo, tai kato katsomosta niinkuin sä ja ei vieläkään tajua

Vierailija
5/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yllä jo todettiin, se äijähän oli jo sisällä, mitä vielä korostettiin dialogissa kesken aktin: "Ai saatana ku oon syvällä tunnetsäääghh mä tuun!!!"

Vierailija
6/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti päähän kun penis kuului sijaisnäyttelijälle.

Vierailija
7/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten yllä jo todettiin, se äijähän oli jo sisällä, mitä vielä korostettiin dialogissa kesken aktin: "Ai saatana ku oon syvällä tunnetsäääghh mä tuun!!!"

Pitikö käydä katsomassa netistä ennenkuin osasit vastata=) En muista mitään tollasta ja ei edes voinut olla pimpassa jos naisen sääret kiinni, tyhmä. paitsi onko sinun vagina leikattu ylös?

Vierailija
8/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kohtaukset kummassakaan jaksossa eivät liittyneet juoneen juuri mitenkään eli eivät antaneet tarinalle mitään. Tämä sarjahan on hyvin synkkä tragedia, ei todellakaan julista mitään rakkauden ihanuutta, vaan nimenomaan sen tuhoisuutta. Eipähän tuo pääpari näytä enää onnelliselta tuossa murhamysteerissä ja veikkaan lapsen isän olevan tuo ex.

Vierailija
9/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä sarja, toisaalta mua kuvottaa tää pettämisteema ja inhoan tätä pääparia, etenkin sitä miestä (Noah), mutta toisaalta tässä on jotain kiehtovaa ja jään aina kattomaan kun satun ruudun ääreen tän tullessa.

Ja ajattelin etten kattois kakkoskautta, mut sitten Maura Tierney joka on yks lempinäyttelijöistäni meni voittamaan Golden Globen tästä kakkoskaudesta, niin tuntuu että mun on "pakko" kattoa tää :D

Vierailija
10/12 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maura Tierneyn hahmon kehitys/taantumus on kyllä ollut ylivoimaisesti mielenkiintoisinta seurattavaa tällä kakkoskaudella, todella hienoa näyttelijätyötä.

Vierailija
11/12 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maura Tierneyn hahmon kehitys/taantumus on kyllä ollut ylivoimaisesti mielenkiintoisinta seurattavaa tällä kakkoskaudella, todella hienoa näyttelijätyötä.

Toivottavasti hän ei ole tehnyt ylähuulelleen mitään kun se on vähän lörpällään. Mut ei niin paha kjn Allisonin yläsorsa!!!

Vierailija
12/12 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up