Miten poistaa tilitapahtumia
Elikkäa elän toimeentulotuella ja joka kuukaus on toimitteva sossuun tiliotteet. Olen maksanut kortilla alkossa ostokset ja ne näkyy tilitapahtumissa. Aika paljon menny rahaa jo alkoon tässä kuussa. Miten sais poistettuu noi tapahtumat ettei sossu kato että oon ihan alkoholisti.
Kommentit (11)
Ei niitä saa poistettua mitenkään. Eikä sossua kiinnosta mihin rahasi laitat.
Et voi poistaa mitenkään. Miksi haet toimeentulotukea jos laitat sen viinaan? Et silloin tarvi sitä. Se on tarkoitettu ruokaan, vaatteisiin ja asumiseen.
Se 480 perusosa on perusosa, jonka saat käyttää mihin haluat - vaikka kokonaan viinaan ja huoriin. Sossu ei sakota sua yhtään siitä, että olet käyttänyt rahasi alkoon.
No mutta mitäs sitä peittelemään, alkoholisti mikä alkoholisti. Ja onhan se ihan kiva, että me työssäkäyvät maksetaan sinun juopottelusi, tyhjä niitä tilitapahtumia on poistella.
Saatko kenties jostain muualta tuloja ja yrität vaan huijata sossua, että saisit tuplana?
Itse muutan joka kuukausi osan toimeentulotuista bittirahoiksi, joka saattaisi oikeasti herättää epäilykset muista tuloista (joita ei toki ole). Jos edes se ei kiinnosta sossua, tuet voi aivan huoletta käyttää alkon tuotteisiin.
Hyvä provo. Mut ei sossu tommosesta välitä. Pitäähän köyhienkin saada juoda viinaa.
Sen Alko-tekstin voi vetää mustalla tussilla yli. Sossua ensisijaisesti kiinnostaa tilisi +-merkkiset tapahtumat.
leikkaa ja liimaa.
ja siis nyt oikeasti. vaikka sie mystisesti saisitki ne poistettua nii jos jäät kiinni nii oot aika ongelmista. sie sillon valehtelet.
tokihan voit sanoa et no tuo ei ny ole jokapäivästä hommaa et oli joku isompi juhla.