G: Oletteko naiset jo siirtyneet...
Juoksutrikoisiin lenkilllä, kun näkyy todella monelle jo päällä tiukat juoksutrikoot lenkillä/juoksussa? Pidättekö koko vuoden juoksutrikoita vai kevät-kesä-syksy ajan. Millaisia juoksutrikoita pidätte kesälämpimällä +15 astetta ja ylöspäin.
Mitkä merkit ovat suosikit? Kerro vielä ikä, pituus ja paino, niin voi vähän päätellä, et pitääkö vähän "pulleatkin" naiset trikoita jalassa :)
Kommentit (24)
Kyllä olen jo siirtynyt juoksutrikoisiin lenkillä, mutta pidän niitä koko vuoden lenkillä. Talvella vaan topatut juoksutrikoot jotka suunniteltu talvikäyttöön, ettei mene tuuli ja viima läpi....
Sinulaistesi suruksi en käytä sellaisia housuja lenkillä. Sorry.
Tajuat varmaan miksi.
Olen hoikka, enkä käytä ulkona koskaan trikoita. Jumppasalissa ja kotona voin käyttää, en lenkillä.
Kyllä on mt-potilaiden hoito Suomessa pahasti retuperällä.
Ympäri vuoden pidän juoksutrikoita. Talvella sellaset, joissa on fleecekangas sisällä ja muulloin ihan perus. Ihan kuumalla helteellä meen mielummin salille kun lenkille ulos :D mulla on Niken housuja ja jotain perus h&m halpiksia.
N22 160cm 60kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäri vuoden pidän juoksutrikoita. Talvella sellaset, joissa on fleecekangas sisällä ja muulloin ihan perus. Ihan kuumalla helteellä meen mielummin salille kun lenkille ulos :D mulla on Niken housuja ja jotain perus h&m halpiksia.
N22 160cm 60kgAikas pyöreä taidat olla mittojen mukaan, vai??
Ei noilla mitoilla mikään pyöreä ole. Ihan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hoikimmasta päästä, mutta en myöskään lähelläkään pyöreää. Lihasta löytyy voimistelutaustan takia, joka esim vaikuttaa painoindexiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hoikimmasta päästä, mutta en myöskään lähelläkään pyöreää. Lihasta löytyy voimistelutaustan takia, joka esim vaikuttaa painoindexiin :)
No sit on ainakin peppu timmi ja pyöreä, vai mitä kun olet voimistelua harrastanu? Onko sulla paksut reidet?
Mee muualle runkkumatskua kirjoittelemaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä määrä just luin. Ilmeisesti on olemassa myös juoksutrikoo-fetisisti. :D
Ja niitä on paljon.
Sanoisin että saappaiden jälkeen ehkä runkatuin naisten vaatekappale.
Haha, harmittaako naisia koskaan, että miehillä on kivaa niin pienestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pullukka on 160/60 anteeksi vaan. 160/45 alkaa olemaan normaali. Ihanne olisi 160/40 ja siitä saisi ottaa vielä pari pois.
Sitten olisi normaali.
Aina trikoot juoksulenkillä. Piste N 48v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pullukka on 160/60 anteeksi vaan. 160/45 alkaa olemaan normaali. Ihanne olisi 160/40 ja siitä saisi ottaa vielä pari pois.
Sitten olisi normaali.
Missä mitoissa itse olet??!
Tärkeintä, että liikunta innostaa koosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisi normaali.
Missä mitoissa itse olet??!
Tärkeintä, että liikunta innostaa koosta riippumatta.
Olen 174/114 . Olen sopiva raavas mies.
Juoksutrikoot ovat ihan kivan näköiset jos housujen omistajalla on hyvä perse. Valitettavan usein näkee jättimäisiä perseitä, jotka on väkisten ängetty kaksi kokoa liian pieniin trikoisiin. Aina saa pelätä, että koska se paketti räjähtää, vähän kuin liian täyteen puhallettu ilmapallo :D
Käytän ympäri vuoden, stringit aina alla. 168 cm, 74 kg. Vartalonmalli X, läskiä tasaisesti ympäri kehoa lihasten päällä.
Juoksen, koska haluan hyvään kuntoon, tavoitteena kesällä olla normaalipainoinen. En välitä muiden mielipiteistä juoksuvaatteistani, trikoot ovat minulle parhaat juoksuun. Kesäkuumilla käytän joko pitkiä housuja ja toppeja tai housujen sijasta juoksushortseja.
Mitä määrä just luin. Ilmeisesti on olemassa myös juoksutrikoo-fetisisti. :D