Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulee että eron jälkeen pysytään ystävinä?

Vierailija
09.04.2016 |

Ketä miestä muka kiinnostaa naisen kanssa ystävyys? Vähän sama kun ostaisi auton, mutta ei ikinä ajaisi sillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivokapasiteetista.

Vierailija
2/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun eksä luuli että voidaan olla ystäviä eron jälkeen. Ja eksä on siis mies. Joka kusetti mua avioliitossa taloudellisesti ihan reippaasti ja sit vielä petti ja vehtas muiden naiden kanssa.

Sitten hänellä oli otsaa kuvitella että voitais vielä olla ystäviä, ja vaikka tehdä lomareissuja yhdessä (minun kustannuksella, niin kuin oli siihenkin asti lomailtu) lasten kanssa. Minä sanoin että kiitos ei, eikä tartte muutenkaan mulle soitella paitsi lapsiin liittyvistä asioista. Nyt on jo lapset aikuisia joten harvemmin on asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me ollaan kyllä pysytty exän kanssa kaveriväleissä. Kysellään puolin ja toisin kuulumisia silloin tällöin ja pystytään olemaan samoissa bileissä uusien kumppanien kanssa ilman ongelmia. Olen myös kaveri hänen uuden naisystävänsä kanssa :) ehkä syynä on se, että oltiin ennen suhdetta kavereita ja suhteessamme ei kuitenkaan ollut oikeastaan mitään romantiikkaa ja se kaatui siihen.

Vierailija
4/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se järkyttävä tyhjiö elämässä pitää jotenkin täyttää, edes pikkasen paikata.

Vierailija
5/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia niin olisi kyllä erittäin suotavaa pysyä ystävinä. Moni kyllä siihen pystyykin.

Vierailija
6/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jyvissä väleissä kahden exäni kanssa. Toisen kanssa kuulutaan samaan tiiviiseen kaveriporukkaan, joten miksi ei? Tykkäsin silloin, tykkään nyt, ja vaikkei sovittu yhteen parina, sovitaan kavereina.

Katsos kun parisuhde ei aina ole pelkkää seksiä.

Vierailija
7/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mä en luule sellaista.

Vierailija
8/8 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, me ollaan kyllä pysytty exän kanssa kaveriväleissä. Kysellään puolin ja toisin kuulumisia silloin tällöin ja pystytään olemaan samoissa bileissä uusien kumppanien kanssa ilman ongelmia. Olen myös kaveri hänen uuden naisystävänsä kanssa :) ehkä syynä on se, että oltiin ennen suhdetta kavereita ja suhteessamme ei kuitenkaan ollut oikeastaan mitään romantiikkaa ja se kaatui siihen.

Et taida olla kovin vanha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi