35-45 varatut naiset, jotka flirttailee muille miehille
usein varakkaat vanhemmat miehet kohteina, ollaan niin viattomia mukamas, mutta Vuittonit, hienot autot, keskustalukaalit ja luksuslomat kimmeltää haaveissa, hyi että olette yököttäviä. Terveisiä vaan eronneen isän lapselta.
Kommentit (7)
Mun parturilla on ainakin vaikeuksia vältellä fyysistä kontaktia etumuksellaan, mut siksi ehkä käynkin siellä aika usein. Ei mua haittaa pikku harmiton kipinöinti, vaikkei tästä nyt mihinkään puuhiin aletakkaan.
ei flirttailu pahaa tee, se on sen mahdolliset seuraukset. Ja siihen tarvitaan kaksi henkilöä. Piristää päivää, vaikken sitä harrastakaan usein.
Mitä käsität flirttinä? Onko hymyily ja silmiin hetken katselu flirttiä? Miksi luulet, että naiset käyttäytyisivät vain sinua, katkeraa eronnutta miestä, kohtaan niin? :D Olen varattu 41 vuotias nainen ja hymyilen kaikille jos hymyilyttää. Hymyilen katsoen silmiin ehkä niin sinulle kuin myös edelläsi kävelevää 80 vuotiasta rouvalle. En tosiaan ole sinua tai senioria iskemässä. Älä siis luule itsestäsi liikoja vaikka aloittaisin juttelunkin kanssasi ruokakaupassa leipähyllyn edessä. Mitä todennäköisimmin unohdan sinut parissa sekunnissa. :) N41
Mä inhoan flirttailua noin yleensäkin! Ihastun helposti ja loppujen lopuksi huomaan että se kehuminen, koskettelu, lähelle hakeutuminen yms. on ollutkin pelkkää vittuilua. Tulee paha mieli.
Jos selkeästi huomaa että toinen on siinä mukana niin mielestäni ok, mutta jos huomaa että toinen nolostuu tms. niin voisi lopettaa alkuunsa ko. puuhat.
Mä olen 35-vuotias nainen ja flirttailen 20-30-vuotiaiden miesten kanssa. Ai että tulee hyvä mieli kun huomaa, että joku komea, minua 5-15-vuotta nuorempi mies jää katsomaan perääni..
Mä flirttailen ihan siks kun se piristää päivää ;D ei kiinnostaa pätkääkään
Vuittonit, hienot autot tms.