Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu kuin ei olisi toista kättä

panikoiva.
05.04.2016 |

Niin. Oikea käsi puutu tammikuun puolivälissä, kävin lääkärissä, ei ollu neurologista. Käskettiin hierojalle, jossa kävin. Sen jälkeen käsi tuntui ylirennolta, ja pikkuhiljaa taas omalta.

Nyt kuitenkin ollut vaihtelevasti sellaista, että ikäänkuin ei olisi sitä kättä. Lihakset toimii ja pystyn käyttämään kättä, mutta en välillä tunne sitä kunnolla (kuten nyt). Olkapäästä alaspäin tämä oire. Niskahartia-seutu on jumissa ja kipeä, voiko se vaikuttaa? Yksi hieroja kelle juttelin, epäili hermopinnettä.

Menen lääkäriin kyllä, olen ihan paniikissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehty pään magneettikuvaus? Tuo oikean käden puutuminenhan voi olla infarktin ensioire. Mutta aika nopeasti se siitä tulee, joten ilmeisesti ei ole?

Vierailija
2/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä käsitunnetta on ollu jo useamman viikon, niin ei infarktilta kuulosta (sehä ois tapahtunu jo.) (Ja sillo pari kk sitte tehtii neurologiset testit)

Täytynee soittaa aamulla lääkäriin.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollainen johtuu hemiplegisestä migreenistä, yleensä kyllä vasen käsi.

Vierailija
4/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä ihan paniikissa, koetan nyt saada nukutuksi yön yli ja soitan aamulla heti lääkäriin. Perjantaina on lähtö ulkomaille ni pakko tähän on jotain tolkkua saada.

-Ap

Vierailija
5/5 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna uus soitto lekuriin, heti aamusta että saan ajan huomiselle. Epäili tänään puhelimitse et jotain on kunnolla jumissa ja siks käsi melko tunnoton.

-Ap